کد خبر: ۳۷۰۸۸۵
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
0

تعطیلات و سفر می‌توانند مجالی برای رهایی از کار خسته‌کننده و زندگی پرنوسان امروز باشد. شما می‌توانید با اجاره خودرو (Car Rental) به جای استفاده از خودروی شخصی خود، تجربه‌ای متفاوت از سفر را برای خود و خانواده رقم بزنید. البته گزینه اجاره ماشین نه تنها در سفر بلکه برای قرارهای کاری نیز مناسب است. شهر بزرگ و شلوغ تهران را در نظر بگیرید! استفاده از تاکسی بسیار هزینه‌بر است، بنابراین اجاره خودرو در تهران می‌تواند جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ای برای رسیدن به قرارهای کاری شما باشد. برای جواب به سؤال «چرا اجاره خودرو در تهران به‌صرفه است؟ » و مروری بر مزایای استفاده از اجاره ماشین با ما همراه باشید.

چرا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟

اجاره خودرو در سفر

یکی از مزایای استفاده از اجاره خودرو تهران جلوگیری از استهلاک ماشین شخصی است. این موضوع به خصوص در سفرهای طولانی از شدت نگرانی شما بابت مسافت پیموده شده و استهلاک ماشین شخصی کم می‌کند. زمانی که شما از خودروی اجاره‌ای استفاده می‌کنید با خیال آسوده‌تر می‌توانید بارها در جاده توقف کرده و از مناظر لذت ببرید. همچنین در بسیاری از شهرها و مناطق دیدنی ممکن است دسترسی به تاکسی دشوار باشد، با اجاره ماشین هم این مشکل حل می‌شود و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.

ایمنی و عملکرد بهتر

ماشین‌های کرایه‌ای مرتب سرویس می‌شوند و نسبت به خودروی شخصی شما وضعیت بهتری از نظر فنی و مسافت طی شده دارند. بنابراین ایمنی و عملکرد بهتر یکی‌دیگر از مزایای اجاره خودرو در تهران است.  

پشتیبانی 24 ساعته

در یک سفر تفریحی یا رسیدن به قرارهای کاری ممکن است اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد که مراکز اجاره ماشین تهران با تیم فنی و پشتیبانی خود می‌تواند مشکل را در اسرع وقت حل کند. خدمات یدک‌کش و سوخت اضطراری از جمله‌ی این خدمات است.

خودروی خود را انتخاب کن!

برای انتخاب خودروی مورد نظر خود با گزینه‌های متنوعی مواجه هستید. از خودروی 4*4  گرفته تا انواع خودرهای لوکس، ون، لاکچری، فول سیستم و ...؛  لیست متنوعی از ماشین‌ها برای انتخاب در اختیارتان خواهد بود. اجاره خودرو در تهران این شانس را به شما می‌دهد تا رانندگی پشت فرمان ماشینی که تا به حال نداشته‌اید را تجربه کنید. شاید هم قصد خرید ماشین خاصی را دارید، اینگونه با اجاره آن می‌توانید از عملکردش مطلع شده و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

از فواید اجاره خودرو نسبت به تاکسی، به خصوص در شهر بزرگی مثل تهران، صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد است. زمانی که شما باید در زمان کوتاهی بین چندین منطقه از شهر در رفت و آمد باشید، اجاره خودرو در تهران نسبت به استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی به‌صرفه و سریع‌تر خواهد بود. اجاره ماشین در سفر و بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی مختلف و متعدد نیز با پرداخت پول‌های کمتری نسبت به تاکسی همراه خواهد بود. همچنین اجاره ماشین شما را از نگرانی هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین شخصی بیرون می‌آورد. اگر هر روز به ماشین شخصی خود نیاز ندارید، اجاره ماشین در تهران انتخاب هوشمندانه‌ای است.

صرفه‌جویی در زمان

وقت طلا است! همه می‌دانیم منتظر ماندن در ایستگاه اتوبوس یا مترو با هدر دادن زمان همراه است. به غیر از مدیریت زمان در رسیدن به قرارهای کاری، با اجاره خودرو تهران از شلوغی‌های وسایل نقلیه عمومی نیز دور می‌مانیم. به خصوص در این روزها که جهان از شیوع ویروس کرونا رنج می‌برد، با اجاره خودرو در تهران می‌توان از شلوغی وسایل نقلیه عمومی دوری و از انتشار بیشتر ویروس نیز جلوگیری کرد.

چرا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟

آیا از اجاره خودرو می‌توان کسب درآمد کرد؟

یکی‌دیگر از ابعاد جذاب تجارت اجاره خودرو این است که اگر خودرویی دارید که زیاد از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را اجاره داده و یک منبع درآمد برای خود بوجود آورید. ماشین اگر مدت طولانی در حرکت نباشد شما را با لاستیک‌های پنچر شده، باتری از کار افتاده، زنگ‌زدگی و ترک‌خوردگی تمسه‌ها و لوله‌ها روبرو خواهید کرد. بنابراین می‌توانید بجای هزینه کردن برای ایراداتی که گفته شد، خودروی خود را در اختیار شرکت‌های معتبر اجاره ماشین در تهران قرار داده و از آن کسب درآمد کنید.

البته لازم به ذکر است که با اجاره دادن خودرو، مسافت طی شده بیشتر و فرسودگی برای ماشین شما همراه خواهد بود. بنابراین قبل از اجاره خودروی خود این مشکلات را در نظر بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا حد امکان از مزایای اجاره خودرو برای استفاده در سفرهای تفریحی و قرارهای کاری بگوییم. بدون شک زمانی که شما از اجاره خودرو در تهران برای رسیدن به قرارهای کاری خود استفاده می‌کنید، در هزینه‌های تاکسی صرفه‌جویی خواهد شد. نگرانی از استهلاک ماشین در سفرهای طولانی نیز با اجاره خودرو برطرف می‌شود. همچنین با کرایه کردن خودرو لذت تجربه رانندگی با ماشین‌های لاکچری را هم بدست خواهید آورد. کسب درآمد از اجاره دادن ماشینی که زیاد از آن استفاده نمی‌کنید نیز می‌تواند منبع درآمد غیرفعال و مناسبی باشد.

مسئولیت ماشین اجاره‌ای با اجاره‌کننده است اما نگران اتفاقات احتمالی نظیر تصادف نباشید، ماشین‌های شرکت‌های اجاره خودرو مثل شرکت اجاره خودرو آسان سپریس دارای بیمه اجاره تضمین شده هستند. بنابراین نگران بیمه جبران خسارت ماشینی که اجاره می‌کنید یا اجاره می‌دهید، نباشید. با تمام این تفاسیر اجاره کردن خودرو در تهران در بسیاری از ابعاد به‌صرفه خواهد بود.

چرا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟

خدمات سپریس، اجاره آسان خودرو در تهران

سپریس، سامانه اجاره آنلاین خودرو، با لیست متنوعی از خودروها و شفافیت در قیمت‌ها در تهران فعالیت می‌کند. شرکت سپریس  در تلاش است با پشتیبانی 24 ساعته و تضمین بیمه، بستری مطمئن را برای میهمان و میزبان خود فراهم نماید. برای اجاره خودرو در تهران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: