April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۹۵۱
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
0
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از آغاز واریز سود این سهام در بازده زمانی سوم تا ۱۵ اسفندماه امسال خبر داد.
اعلام زمان پرداخت سود سهام عدالت
توکلی درباره زمان واریز سود سهام عدالت سال ۹۹، گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت در بازده زمانی سوم تا ۱۵ اسفندماه امسال آغاز می‌شود.

او می‌گوید:برای دهک‌های معمولی جامعه شامل کارمندان سود سهام عدالت ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای دهک اول شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و افراد دارای برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دو برابر این مبلغ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

به گفته توکلی در سال ۹۹ برخی از افراد بخشی از سهام خود (۳۰ درصد) را به فروش رسانده اند تعدادی نیز پس از عید غدیر بعد از اعلام آزادی سازی ۳۰ درصد دیگر درمجموع ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را به فروش رسانده است.

توکلی گفت: این افراد میزان سودشان برابر سهمی است که در تاریخ برگزاری مجمع آن را داشته اند بنابر این میزان سود دریافتی افراد به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت‌ها بستگی دارد.

به گفته رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت در کل سود نقدی به کسانی تعلق می‌گیرد که در تاریخ مجمع سهامدار شرکت‌ها باشند.

او گفت: از آنجایی که تاریخ مجامع شرکت‌های سرمایه گذای استانی مشخص نیست بر اساس بخشنامه شورای عالی بورس تصویب شد که ۱ اسفند امسال را به عنوان تاریخ مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در نظر گیرند.

به گفته توکلی بنابر این افرادی که تا یک اسفند این سهام را دارند می‌تواند سود خود را دریافت کنند و اگر قبل از این تاریخ سهم خود را به فروش برسانند سودی دریافت نخواهند کرد.

سود سهام عدالت مانند سال گذشته از طریق سجام پرداخت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: