کد خبر: ۳۷۰۹۹۵
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
0
جلسه کارگروه شبکه فروش و بازاریابی با موضوع بررسی مفاهیم توافق نامه مشترک سازمان تامین اجتماعی و سندیکای بیمه گران در خصوص رفع موانع و مشکلات تامین اجتماعی شبکه فروش برگزار شد.
تشریح توافق نامه فی مابین سندیکای بیمه گران و سازمان تامین اجتماعی
کارگروه شبکه فروش و بازاریابی روز دوشنبه با حضور اعضای کارگروه شبکه فروش، کارگروه مالی، معاون سندیکا، روسای شورای هماهنگی استان‌های سندیکا و مشاور تامین اجتماعی دبیرکل سندیکا برگزار و به نکات کلیدی توافق نامه فوق برای شبکه فروش اشاره شد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران توافق نامه‌ای برای پوشش نمایندگان موسسات بیمه با موضوع آئین نامه‌های ۹۶، ۷۵ و ۵۴ که شرایط اخذ کد کارگاهی تامین اجتماعی را نداشته اند، عطف به مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ به شماره ۵۰۱۰/۱۴۰۰/۴۶۹۸ شورای عمومی سندیکا منعقد نمودند.

بر اساس متن این توافق نامه نمایندگان شرکت‌های بیمه می‌توانند بر اساس مفاد ۲۸، ۳۶ و ۳۹ قانون تامین اجتماعی مشمول بهره مندی از مزایای بیمه پایه گردند.

بر همین اساس مقرر گردید شعب شرکت‌های بیمه لیست نمایندگان مشمول را توسط رئیس شورای هماهنگی در شهرستان‌ها معرفی و در استان تهران نیز اسامی نمایندگان به سندیکای بیمه گران ایران اعلام نمایند تا مراتب به تامین اجتماعی منعکس گردد.

گفتنی است پیش از این نمایندگان صنعت بیمه مشمول ایین نامه ٧٥،٩٦ و ٥٤ و همچنین آئین نامه ۷۵/۲ شورایعالی بیمه (نمایندگان فاقد دفتر کار) با مشکلات عدیده‌ای در خصوص دریافت کد کارگاهی یا شناسایی بعنوان مشاغل حرفه‌ای مواجه بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: