April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۰۷۴
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
0

ما سعی داریم به مطالبی در ارتباط با طراحی سایت بدون کدنویسی بپردازیم، اما پیش از آن بهتر است ببینیم در عصر ما، سایت‌ها تا چه اندازه در زندگی انسان‌ها تاثیرگذارند و چرا اساس بسیاری از کسب‌ و کارها، تعاملات و مشارکت‌ها، بر پایه‌ فضای دیجیتال و خصوصا سایت‌ها بنا شده است و لزوم طراحی سایت به صورت‌های گوناگون بخصوص بدون نیاز به کدنویسی تا چه اندازه است؟ با توجه به اینکه فضای دیجیتال و فعالیت در این حوزه روز به روز در حال توسعه‌ است، بنابراین طراحی سایت به عنوان یک حرفه و تخصص از آینده‌ی روشنی برخوردار خواهد بود به‌طوری که می‌توان با فراگیری اصول آن به درآمد بالایی رسید. در این مقاله قصد داریم ضمن آگاهی بیشتر از طراحی سایت بدون کدنویسی و بررسی ابعاد آن، به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان با طراحی سایت میلیونر شد.

طراحی سایت چیست؟

چگونه با یادگیری طراحی سایت میلیونر شویم

اگر بخواهیم تعریفی جامع از طراحی سایت ارائه دهیم باید بگوییم که طراحی سایت یا وب دیزاین(Web-Design) به فرآیندی می‌گویند که در آن طراح سایت به طراحی و ساخت صفحات گوناگون سایت و تولید محتوا متنی، ویدئویی و یا صوتی مطابق با اصول سئو می‌پردازد. تولید محتوا در سایت بستگی به اهداف آن داشته و متناسب با نوع کاربرد سایت تعیین می‌گردد. بنابراین طراحی سایت به منظور راه‌اندازی یک پایگاه دیجیتال و اینترنتی برای تعامل، مشارکت، تبلیغات، برندسازی و تبادلات در سطحی گسترده و جهانی صورت می‌گیرد. طراحی سایت مراحل گوناگونی همچون ترسیم وایر فریم، طراحی گرافیک سایت، برنامه‌نویسی سایت و راه‌اندازی سایت را شامل می‌شود که هر یک از این موارد نیاز به دانش و تخصص ویژ‌ه‌ای دارند. طراحی سایت بدون کدنویسی علاوه بر آگاهی رسانی و آموزش مباحث گوناگون، عاملی است که از طریق آن می‌توان در دورترین مناطق دنیا به معرفی خدمات و کسب و کار خود پرداخت. این امر سبب می‌شود تا بازاریابی، جذب مشتری و در نهایت کسب درآمد آسان‌تر صورت گیرد. از این رو بسیاری از شرکت‌ها، موسسات و برندهای متعدد برای معرفی، تبلیغات و فروش بهتر خدمات و محصولات خود، به طراحان سایت مراجعه کرده تا سایتی را برای آنان راه‌اندازی کنند.

طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

گفتیم که طراحی سایت نیاز به دانشی همچون برنامه‌نویسی و کدنویسی دارد. اما باید گفت که حتی بدون برنامه‌نویسی نیز می‌توان یک سایت طراحی نمود. البته شاید واژه‌ی طراحی در اینجا خیلی درست نباشد چون در طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی، متخصصان به خلق یک طرح و ساختار نو برای سایت نمی‌پردازند، بلکه از نمونه‌هایی که قبلا ساخته شده، استفاده می‌کنند. یعنی طراحی‌هایی که موجود هستند را به صورت دلخواه انتخاب کرده و گاهی تغییراتی را در آن‌ها به وجود آورده و به نوعی شخصی‌سازی می‌کنند که به این کار طراحی سایت بدون کدنویسی گویند.

چگونه بدون کدنویسی، سایت طراحی کنیم؟

نرم‌افزارهایی با عنوان سیستم مدیریت محتوا یا CMS وجود دارند، که طراحی سایت بدون کدنویسی از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. این سیستم‌های از پیش طراحی شده، اساس مدیریت سایت‌ را پی‌ریزی کرده و بخش زیادی از کدنویسی را انجام می‌دهند. یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌هایی که به وسیله‌ی آن می‌توان طراحی سایت بدون کدنویسی را انجام داد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. 

طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس

وردپرس سیستمی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید سایت خود را بسازید. به این معنی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز، رایگان و تحت وب است که به دلیل انعطاف بسیار آن، می‌توان هر نوع سایت یا وب‌سایتی را بدون کدنویسی طراحی و راه‌اندازی نمود. بنابراین اگر با اصول و نحوه کار با وردپرس آشنا شوید به راحتی می‌توانید با این نرم‌افزار مدیریت محتوا که کاملا متن‌باز و آزاد است، به طراحی سایت بدون کدنویسی پرداخته و در حوزه‌های گوناگون به ساخت و ارائه انواع وب‌سایت‌ها مشغول شوید. روشن است که این امر می‌تواند سبب سودآوری و درآمد بالایی برای افرادی باشد که به طراحی سایت علاقمندند.

مزایای طراحی سایت بدون کدنویسی

با توجه به اینکه این نوع طراحی سایت به وسیله طرح‌های از پیش ساخته شده، انجام می‌شود. بنابراین دارای مزیت‌های بسیاری است که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.

چگونه با یادگیری طراحی سایت میلیونر شویم

استفاده از قالب‌های آماده

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس قالب‌های آماده‌ای از قبل طراحی و ساخته شده‌اند که برای انواع سایت‌ها با کابردهای گوناگون قابل استفاده‌اند. بنابراین طراحان سایت در یک طراحی سایت بدون کدنویسی، متناسب با هدف سایت موردنظر، از این قالب‌ها استفاده می‌کنند که سبب سهولت و سرعت در راه‌اندازی سایت خواهد شد.

مقرون به صرفه بودن طراحی سایت بدون کدنویسی

وقتی قالب‌های آماده را در وردپرس خریداری کرده و استفاده می‌کنید؛ هزینه‌ای برای ساخت یا بروزرسانی کردن و پشتیبانی آن پرداخت نکرده و از همه‌ی این امکانات به صورت رایگان برخوردار می‌شوید که این امر سبب صرف هزینه کم و مقرون به صرفه در طراحی سایت خواهد شد.

قدرت انتخاب بالا به دلیل تنوع بسیار

در سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، قالب‌های متنوع و متعدد بسیاری موجودند که می‌توانید هر کدام را به صورت دلخواه انتخاب نمایید. این طرح‌های آماده و متنوع، از کیفیت بالایی برخوردارند و احتمال نقص و اختلال در آن‌ها تقریبا صفر است. بنابراین در طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید با خیالی آسوده این قالب‌ها را متناسب با نیاز خود خریداری کرده و استفاده نمایید.

آپدیت و پشتیبانی مطمئن از محصول

در طراحی سایت بدون کدنویسی شما با خرید قالب‌های وردپرس از آپدیت رایگان محصول و پشتیبانی صحیح و کارآمد برخوردار خواهید بود. زیرا در صورت بروز هر مشکلی همراهی خواهید داشت که به تمامی جوانب کار آگاه است. پشتیبانی محصول اغلب توسط طراح آن صورت‌ می‌گیرد تا اشراف کاملی بر طراحی و ساخت آن داشته باشد.

سرعت عمل در کار

طراحی سایت بدون کدنویسی سبب می‌شود تا در مدت زمان بسیار کوتاهی به ساخت و ارائه سایت موردنظر خود بپردازید. استفاده از طرح‌های آماده و موجود، همچنین نصب و راه‌اندازی آسان سبب می‌شود تا این امر نسبت به یک طراحی سایت از صفر که نیاز به برنامه‌نویسی و کدنویسی بسیار تخصصی دارد، زمان کمتری را صرف کرده و سرعت عمل بیشتری را در کار داشته باشد.

دوره طراحی سایت 

حال با شناخت از راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی و آگاهی از مزیت‌های آن، روشن است که کسب دانش و فراگیری اصول و مهارت این حرفه به صورت تخصصی، می‌تواند آینده‌ی شغلی بسیار روشنی داشته باشد که از بازار پررونقی نیز برخوردار است. به همین منظور دوره‌های متعددی در سطح کشور با هدف آموزش طراحی سایت برگزار می‌شود که دوره طراحی سایت بدون کدنویسی از محبوب‌ترین دوره‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. در دوره طراحی سایت با عنوان طراحی سایت بدون کدنویسی به مباحثی تخصصی همچون UI و UX، آموزش حرفه‌ای طراحی سایت، اصول سئو، ارتقای امنیت و سرعت سایت و همچنین شیوه‌هایی برای ورود به بازار کار می‌پردازند تا با فراگیری این اصول و کسب مهارت در طراحی سایت، به یک میلیونر تبدیل شوید.

سایت المنتور

چگونه با یادگیری طراحی سایت میلیونر شویم

برای آموزش و فراگیری اصول طراحی سایت می‌بایست به مراکز معتبر که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند مراجعه نمایید. سایت المنتور با سال‌ها تلاش در زمینه طراحی سایت برای حوزه‌های گوناگون و آموزش طراحی سایت توسط تیمی حاذق، یکی از بهترین مراکزی است که در کشور به فعالیت می‌پردازد. بنابراین شما می‌توانید برای طراحی سایت‌های خود با روش بدون کدنویسی و وردپرس، یا آموزش و شرکت در دوره‎‌های طراحی سایت بدون کدنویسی با کارشناسان این مجموعه از طریق https://elementor-site.ir/ ارتباط برقرار نموده و با یادگیری دانش طراحی سایت، در این زمینه خبره شوید.

برای شرکت در دوره طراحی سایت بدون کدنویسی وارد سایت شوید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: