April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۰۷۶
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
0
در نوزدهمین کمیته مشترک اقتصادی دو کشور، تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان به امضا رسید و طرفین بر تقویت ارتباطات اقتصادی و تجارت دریایی دو کشور از طریق بندر چابهار تأکید کردند.
تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان امضا شد
در نوزدهمین کمیته مشترک اقتصادی دو کشور، تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان به امضا رسید و طرفین بر تقویت ارتباطات اقتصادی و تجارت دریایی دو کشور از طریق بندر چابهار تأکید کردند. این تفاهمنامه در مسقط به امضای سیدرضا فاطمی امین؛ وزیر صمت جمهوری اسلامی ایران و قیس محمد یوسف اللواتی؛ وزیر صنعت و تجارت عمان رسید.

قیس محمد یوسف اللواتی؛ وزیر صنعت و تجارت عمان در نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و عمان بر تقویت ارتباطات و تجارت دریایی ایران و عمان از طریق بندر چابهار و استفاده از زیرساخت‌های این بندر اقیانوسی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی تفاهمنامه فیمابین به زودی هیأتی اقتصادی از زیرساخت‌ها، تجهیزات و قابلیت‌های بندر چابهار بازدید خواهد کرد.

یادآوری می‌شود، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برای شرکت در این اجلاس به مسقط سفر کرده است و بهروز آقایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان نیز تحت عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و مناطق آزاد در این نشست حضور دارد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، این سفر با هدف رایزنی در زمینه‌های اقتصادی به ویژه سرمایه گذاری‌های تجاری، صنعتی، معدنی، حمل ونقل هوایی و دریایی، ترانزیت، انرژی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، فرهنگی و همچنین موضوعات قضایی، کنسولی، کار و بهداشت صورت گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: