April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۲۲۶
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
0

فرش ماشینی 12 متری ارزان :

یکی از مهمترین وسایلی که در خلق زیبای خانه تاثیر زیادی دارد، فرش است که در انواع ماشینی و دستبافت و در ابعاد مختلف تولید می شود. یکی از محبوب ترین ابعاد فرش ماشینی در بین مردم که بسیار پرطرفدار است فرش ماشینی 12 متری است.در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت فرش ماشینی 12 متری و ویژگی ها ی آن نکات جذابی را بیان کنیم شاید بگوید چرا فرش ۱۲ متری باید به شما بگم که معیار خرید فروش براساس فرش ۱۲ متری مطرح میشود یعنی هر وقت میگن این فرش چنده؟ منظور اینه قیمت ۱۲ متری این فرش چنده؟ ، باید بدونید که مهد فرش ایران کاشان هست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

اگر دوست دارید از قیممت لحظه ای فرش ماشینی مطلع شوید روی این لینک کلیک کنید

 ویژگی های فرش 12 متری :

همانطور که می دانید فرش های ماشینی توسط دستگاه های به روز و صنعتی و با استفاده از هنر طراحان ایرانی تولید می شود. مهمترین قسمت در فرش های ماشینی که افراد در مورد آن بسیار حساس هستند کیفیت آن و قیمت فرش ۱۲ متری آن است. در کنار گستره بی انتهای فرش و انواع طرح ها قیمت بیشتر از هر چیزی خودنمایی می کند.سفارش فرش های 12 متری محدود به ایران نیست و در کشورهای دیگر نیز مشتریان خاص خود را داد. ولی برای خرید فرش 12 متری مرغوب چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟چه عواملی موجب کیفیت فرش 12 متری می شود؟ این عوامل عبارتند از؛

فرش ۱۲ متری

 الیاف فرش 12 متری :

 مهمترین عامل در فرش 12 متری، جنس الیاف و نخ فرش است.در بافت فرش ماشینی از متریال های مختلفی استفاده می شود. اما  بهترین الیاف نخ آکریلیک هیت ست شده است که موجب مرغوبیت و طول عمر فرش 12 متری می شود.

 شانه و تراکم فرش 12 متری :

 همانطور که می دانید شانه و تراکم در مرغوبیت و کیفیت و همچنین ظرافت فرش تاثیر بسزایی دارد.اما شانه و تراکم بالای فرش  به تنهایی دلیل مرغوبیت فرش نمی شود و این خصوصیات در کنار الیاف عالی بهترین فرش را تولید می کند.اگر اطلاعی از شانه و تراکم ندارید به صورت خلاصه برایتان بگویم که تعداد گره ها در یک متر مربع در عرض فرش را شانه و تعداد گره ها در یک متر مربع در طول را تراکم فرش می گویند. و نکته مهم و جذاب این است که در فرش های 12 متری ماشینی همیشه تراکم بالاتر از شانه است.

قیمت فرش ۱۲ متری کاشان

 طرح و سبک فرش 12 متری :

هر فرش ماشینی با داشتن الیاف با کیفیت و مرغوب و همچنین شانه و تراکم بالا اگر طرح و نقشه زیبا و جذابی نداشته باشد. به هیچ عنوان بازار خوبی برای فروش ندارد و مورد توجه قرار نمی گیرد. افراد در زمان انتخاب فرش باید به رنگ دکوراسیون، سبک منزل و همچنین سن افراد خانواده و ... دقت داشته باشند.همانطور که می دانید فرش تاثیر زیادی در روحیه افراد دارد و موجب جلوه بیشتر فضای منزل می شود.به عنوان نمونه فرش های 12 متری طرح افشان باعث زیبایی منزل و همچنین دلباز تر شدن فضای منزل می شود.

 ریشه های فرش 12 متری  :

 ممکن است به ریشه فرش که یکی از عوامل مهم در زیبا شناختی است دقت نشود.ولی بهم ریختگی ریشه های فرش موجب برهم ریختن نظم و زیبایی فضای منزل می شود.در حال حاضر فرش های ماشینی 12 متری که تولید می شود دارای ریشه ابریشمی هستند،که زیبایی فرش دو چندان  شده است. توصیه می کنم در زمان خرید فرش 12 متری دقت لازم را به ریشه های فرش داشته باشید.

 گفتار پایانی :

 دوستان و همراهان عزیز در این مقاله در مورد فرش 12 متری ارزان نکات مهمی بیان شد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد . و در زمان خرید فرش 12 متری بتوانید بهترین و با کیفیت ترین فرش 12 متر ی را انتخاب نمایید.شما می توانید برای انتخاب مرغوب ترین و با کیفیت ترین فرش 12 متری به فرش ایرانیان iraniancarpet.co مراجعه و بهترین طرح ها را متناسب با سلیقه و بودجه خود تعیین کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: