April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۲۳۹
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
0
استون مارتین اعلام کرد که Vantage، DB۱۱ و DBS با استایل جدید، تغییرات مکانیکی و سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن بازنگری خواهند شد.
خودرو‌های اسپرت استون مارتین برای سال ۲۰۲۳ تغییرات می‌کنند
استون مارتین از ماشین مسابقه‌ای جدید خود AMR ۲۲ برای فصل آینده فرمول یک رونمایی کرد.

طبق گزارش‌ها، لارنس استرول، رئیس هیئت مدیره این کارخانه خودروسازی گفته است که تغییرات Vantage، DB ۱۱ و DBS برای مدل سال ۲۰۲۳ به قدری گسترده است که مانند خودرو‌های کاملاً جدید خواهند بود.

به طور قابل توجهی، استون مارتین سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر مرسدس بنز را برای نمایشگر‌های لمسی مدرن‌تر کنار خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد که سیستم اطلاعات سرگرمی استون مارتین به روز شده بر اساس سیستم جدیدتر MBUX خواهد بود، استرول تاکید می‌کند که استون مارتین رابط خود را از پلتفرم مرسدس با متمایز خواهد کرد.

به‌روزرسانی خودرو‌های اسپرت موتور جلو شامل بازبینی‌هایی در سیستم تعلیق، موتور‌ها و گیربکس‌ها نیز می‌شود. استرول تایید کرد که DBS ۵.۲ لیتری V-۱۲ خود را حفظ خواهد کرد. موتور ۴.۰ لیتری V-۸ موجود در Vantage و DB ۱۱ احتمالاً آخرین فناوری AMG را دریافت خواهد کرد. Vantage و DB ۱۱ فعلی می‌توانند تا ۵۲۸ اسب بخار قدرت تولید کنند، اما نسخه جدیدتر از همان موتور موجود در مرسدس-AMG SL ۶۳ که اخیراً معرفی شده است، استفاده خواهد کرد.

استرول می‌گوید خودرو‌های جدید هیچ شباهتی به خودرو‌های فعلی ندارند.

خودرو‌های اسپرت به روز شده باید تا پایان سال معرفی می‌شوند و این حرکت بخشی از تلاش برای فروش ۴ هزار خودروی اسپرت موتور جلو در سال است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: