معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد
کد خبر: ۳۷۱۲۵۱
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
0
عمرانی گفت: در راستای حمایت از تولید ملی و رفع مشکلات سرمایه گذاری مولد ۷۱۹ واحد تولیدی در شش ماه نخست امسال احیا شدند.
احیای بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی در شش ماه نخست امسال
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در راستای احیای واحد‌های تولیدی غیرفعال با مراجع مرتبط با مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی از جمله وزارت صمت، بانک ها، وزارت اقتصاد و امور دارایی، گمرک و ... مکاتبات مختلف انجام شد.

به گفته این مقام قضایی در شش ماه نخست سال جاری تعداد هزار و ۱۷۲ گزارش به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی واصل شده که تعداد ۲ هزار و ۳۴۳ بازدید و یا اقدام مقتضی نسبت به آن‌ها صورت گرفته است.

جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌های قوه قضائیه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و هماهنگی بخش‌های مختلف با یکدیگر و با دستــگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقـی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضائیه دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در مورخ سوم آبان سال ۹۹ به تصویب ریاست قوه قضائیه رسید.

پیشتر معاون اول رئیس‌جمهور گفت: عزم دولت برای رفع موانع پیش روی تولید جدی است و قرار است ستادی برای احیای واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل راه‌اندازی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: