کد خبر: ۳۷۱۴۷۴
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
0
در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل بورس با اُفت ۷۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۴۸ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۷ بهمن
شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۷ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۳۳۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحدی قرار گرفت

در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل بورس با افت ۷۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۴۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۴۶ واحد در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۷۴۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شتران، فولاد و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. نماد خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۴۳ واحدی قرار گرفت. فرز نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۰۵ شاخص کل با افت ۶۶۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۶۶۰ واحد قرار گرفت. شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص کل در این دقایق داشته است. خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۹۷ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۵۹۹ واحدی قرار گرفت. تاکنون از میان ۷۰۵ نماد، ۷۱ نماد در صف خرید و ۶۲ نماد در صف فروش قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: