April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۴۸۱
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
0
رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی (۴۲ سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد
ماجرای رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط قاضی پاک‌دست
 
رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی (۴۲ سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد و گفت: در این رابطه فرد رشوه دهنده نیز دستگیر شده و جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت موقت به سر می‌برد.

یدالله موحد در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع پرونده‌ای با عناوین اتهامی انتقال مال غیر (۲۵ درصد از عایدات معدن سنگ آهن)، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع و تبانی برای بردن مال غیر به دادسرای سیرجان و عدم نتیجه بخشی تلاش‌های برخی افراد به منظور جلوگیری از تکمیل مراحل رسیدگی به این پرونده، مراتب در شعبه ۱۰۱ مورد رسیدگی قانونی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حین رسیدگی به این پرونده، فردی با مراجعه به شعبه و اعلام حضور خود از طرف متهمان پرونده، قصد داشت با اعمال نفوذ و دادن رشوه ۵ میلیارد ریالی به دادرس مربوطه، مسیر پرونده را منحرف سازد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: در این رابطه، قاضی مربوطه ضمن اعلام مراتب به حفاظت و اطلاعات دادگستری و سپس با استقرار تیم عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان فرد رشوه دهنده دستگیر شد و در حال حاضر جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت موقت به سر می‌برد.

موحد، وجود قضات پاک دست را از سرمایه‌های عظیم دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: قضات و کارکنان خدوم، انقلابی و جهادی مایه افتخار دستگاه قضایی است.

وی اظهارداشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی در کمال سلامت و ایثارگرانه خدمات قضایی را به مردم شریف استان ارائه می‌کنند و انتظار می‌رود که مردم نیز این خدمتگزاران خود را بشناسند و دستگاه قضایی استان هم باید قدردان این تلاشگران باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: