کد خبر: ۳۷۱۵۴۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
0
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت در شهر بومهن خبر داد.
عوامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شدند
سرهنگ بهزاد عبدیان عصر جمعه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی پیرو انتشار فیلمی مبنی بر شرارت و قمه کشی در نیمه‌های شب سه شنبه شب کشی واقع در خیابان اصلی شهر بومهن خبر داد.

وی افزود: تعدادی افراد شرور که باعث ایجاد تخریب و رعب و وحشت در نیمه‌های شب سه شنبه، واقع در خیابان اصلی شهر بومهن شده بودند با تلاش همکاران ایثارگر، جان بر کف و همیشه در صحنه انتظامی هر چهار نفر شرور در مخفیگاه هایشان دستگیر و بازداشت شدند.

عبدیان گفت: از متهمین تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پردیس به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد، و بیان داشت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش باقدرت پوشالی و کذایی خود امنیت و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است مختل و سلب کنند.

عبدیان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و اظهار داشت: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم وامنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: