کد خبر: ۳۷۱۵۵۷
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳
0
انفجار مواد محترقه منزل مسکونی در شرق تهران موجب مصدومیت دو نوجوان و انتقال آنان به بیمارستان شد.
انفجار مواد محترقه در تهران ۲ مصدوم داشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه جمعه گفت: ساعت ۱۹:۵۱ امشب این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۵۷ به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که دو نوجوان ۱۰، ۱۱ ساله در قسمت ورودی منزلی دو طبقه، مشغول کارکردن با مواد محترقه آکلیل و سرنج بودند که این مواد منفجر می‌شود.

وی با بیان اینکه بدلیل کم بودن این مواد محترقه این انفجار منجر به شعله وری نشد گفت: این دو نوجوان از نواحی مختلف اندام‌ها از جمله صورت و چشم دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند که آتش‌نشانان این مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به شهروندان توصیه کرد که در حالی کمتر از یک‌ماه به شب چهارشنبه سوری مانده والدین از فرزندان خود مراقبتی بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: