کد خبر: ۳۷۱۶۱۳
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
0
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۶۸۲واحد کاهش، معادل ۰.۱۳درصد افت کرد.
افت ۱۶۸۲واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت
در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۰میلیارد و ۷۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۴۰هزار و ۳۹۴میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۲۸۵هزار و ۶۰۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۳۱، ۲۳.۷ و ۳۳درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۹۱۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۱هزار و ۹۷۷میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۴.۶۱ درصد کاهش و ۳۵.۲۸درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۹بهمن ماه با ۱۶۸۲واحد کاهش، معادل ۰.۱۳درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۸۲هزارو ۴۷۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۹۶۵واحد کاهش، معادل ۰۳۰درصد افت کرد و رقم ۳۲۵هزار و ۲۸۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳هزار و ۹۴۷واحد کاهش به رقم ۹۷۷هزار و ۴۱۵واحد و شاخص بازار دوم با ۵هزار و ۱۱واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۴۶۴هزار و ۸۷۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۴۰درصد افت و شاخص بازار دوم با ۰.۲۰درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: