April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مطرح کرد
کد خبر: ۳۷۱۶۸۳
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
0
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی مدون و سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در هر سال، ظرف پنج سال آینده، با توسعه پلتفرم و قوای محرکه، هیچ یک از محصولات قدیمی فعلی تولید نخواهد شد.
ظرف پنج سال آینده هیچ یک از خودروهای قدیمی فعلی تولید نخواهد شد
بابک رحمانی در برنامه دیشب گفت و گوی ویژه خبری، افزود: طبق دستور رییس جمهوری محترم، در سال آینده دو محصول سمند و ۴۰۵ از مدار تولید ایران خودرو خارج و با محصولات جدید جایگزین خواهند شد.
وی افزود: تولید انبوه تارا در سال آینده با ۷۵ هزار دستگاه انجام و محصول پروژه K ۱۲۵ انتهای سال به سبد تولیدات ایران خودرو اضافه خواهد شد. همچنین در سال آینده یک یا دو محصول مونتاژی جدید نیز عرضه خواهد شد.
رحمانی با بیان این که برنامه تولید حدود ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو را در سال آینده در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: برنامه تولید امسال ۴۷۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه است که با برنامه تعیین شده برای سال آینده، دستور رییس جمهوری محترم مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۱ قطعا محقق خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: