کد خبر: ۳۷۱۶۸۶
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
0
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت با روند همیشگی خود توانسته‌اند تا هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر نتیجه لازم را به دست بیاورند.

طهماسبی: قیمت‌گذاری استقلال درست نیست
بهمن طهماسبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل تراکتور در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ به نظر من همان روند همیشگی در استقلال وجود دارد. استقلالی‌ها می‌دانند اگر گل نخورند،‌ می‌توانند گل بزنند و همین اتفاق هم رخ داده است. فرهاد مجیدی نسبت به چند سال گذشته، به این نتیجه رسیده است که با فوتبال زیبا لزوما نمی‌توان نتیجه لازم را گرفت و در این فصل به دنبال این است تا کمتر گل بخورد. مجیدی این مساله را در تیمش نهادینه کرده است و دیدیم که نتیجه گرفته است. البته همیشه این روند نتیجه‌بخش نیست و باید دید ادامه این روند به کجا ختم خواهد شد. چیزی که مهم است، رسیدن به عنوان قهرمانی است و الان داریم می‌بینیم مجیدی نتیجه می‌گیرد.

او درباره مشکلات و خلاء‌های فنی استقلالی‌ها و حضور صالح حردانی و عزیزبک آمانوف در این تیم گفت:‌ صالح حردانی شرایط بهتری نسبت به آمانوف داشت و من انتظار داشتم آمانوف به مرور به ترکیب تیم اضافه شود. به طور کلی فرهاد مجیدی به آن چیزی که می‌خواهد رسیده است. به نظر من ژستد نسبت به بازی‌های قبلی کم‌کارتر و کم‌تاثیرتر شده است و اگر میان او و مطهری جابه‌جایی صورت بگیرد، شاید اتفاقات بهتری رقم بخورد البته باید این را مد نظر قرار داد که تا اینجای کار مجیدی توانسته با این روند نتیجه بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این روند استقلال می‌تواند منجر به قهرمانی این تیم شود؟ گفت:‌ با این که استقلال فاصله قابل توجهی با رقبایش دارد اما همچنان کار این تیم برای قهرمانی بسیار سخت است. روند امتیازگیری در هفته‌های اخیر بسیار سخت است و امیدوارم این تیم بتواند روند امتیازگیری خود را تا پایان فصل حفظ  کند.

طهماسبی درباره ارزش‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: باید این ارزش‌گذاری را در وهله اول مورد بررسی قرار داد و باید دید طی چه فرایندی این ارزش‌گذاری ممکن شده است. با توجه به شرایط، این ارزش‌گذاری به درستی صورت نگرفته است. وقتی سازمان‌ خصوصی‌سازی چنین ارزش‌گذاری‌ را انجام می‌دهد، باید ملاک و معیارهای خود را مشخص کند. باشگاه‌ استقلال خیلی دارایی‌های مختلفی داشته که از این باشگاه گرفته شده و دارایی‌های مختلف دیگری هم همچنان دارد که باید این‌ها مد نظر قرار بگیرد. به نظر من این قیمت‌گذاری درست نبوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: