کد خبر: ۳۷۱۶۹۳
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
0

حمل و نقل و باربری با کمترین هزینه

 

یکی از مهمترین نیازهای هر کشور ، حمل و نقل بار و کالا بصورت زمینی با انواع کامیون های مباشد که ستون فقرات صنعت و تجارت هر کشوری هستند . در همین راستا ، شرکت های بسیار زیادی برای ارائه خدمات باربری در حال فعالیت هستند اما در بین آنها تنها برخی شرکت ها با اخذ تمامی مجوز ها و در اختیارداشتن ناوگان گسترده و متشکل از انواع خودروهای باربری بصورت همه روزه امکان ارائه خدمات به تمام نقاط کشور را دارند .

 

 

مجموعه حمل و نقل و شرکت باربری آنی بار ، برای انتقال انواع بار و کالا بصورت همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات را با انواع خودروهای مخصوص حمل بارهای سنگین و فوق سنگین در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت امکان انتقال محموله های مختلف را داشته باشید .

 

 

شرکت آنی بار با امکان ارائه خدمات بصورت سراسری از همه شهر های کشور ، در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد .

 

 

پوشش سراسری باربری آنی بار

 

همانطور که گفته شد ، مجموعه آنی بار برای انتقال بار و کالا به نقاط مختلف هیچگونه محدودیتی ندارد و با استفاده از انواع خودروهای باربری به تعداد بالا در نقاط مختلف ، همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . همه استان ها ، شهر و شهرستان های کشور بصورت کامل تحت پوشش خدمات آنی بار هستند . البته دفتر مرکزی مجموعه واقع در تهران میباشد .

 

 

علاوه بر شهرها و شهرستان ها ، امکان ارسال بار به پایانه های مرزی و گمرکات و همچنین بنادر مختلف کشور بصورت تخصصی فراهم است . حمل بار به کرمان یکی از مهمترین خدماتی است که آنی بار از همه نقاط کشور بصورت همه روزه انجام خواهد داد . 

 

باربری و حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا

 

برای حمل بار به شیراز ، مجموعه انی بار از همه نقاط کشور بصورت تخصصی و همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما عزیزان است . 

 

چه نوع محموله هایی قابل حمل هستند ؟

 

مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های مختلف بدون محدودیت خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت از محموله های کوچک و سبک وزن تا محموله های بزرگ و فوق سنگین را به نقاط مورد نظر شما ارسال نماید .

 

 

هرنوع محموله و کالایی که توسط قانون ممنوعیتی نداشته باشد توسط خدمات آنی بار قابل انتقال خواهد بود و در اسرع وقت با مناسب ترین خودروی باربری منتقل خواهد شد .

 

 

  • انواع کالاهای تجاری
  • انواع تولیدات صنعتی
  • قطعات صنعتی و دستگاه های خط تولید
  • مواد خوراکی و آشامیدنی
  • مواد اولیه تولیدی ها و کارخانجات
  • دستگاه های راهسازی و ساختمانی
  • و انواع محموله های دیگر

 

 

امکان ارسال همه نوع محموله بر اساس نیاز مشتریان گرامی توسط آنی بار برای ایشان فراهم شده است .  به عنوان مثال برای حمل بار به بندرعباس ، مجموعه آنی بار همه روئزه بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . 

 

انواع خودروهای مخصوص باربری

 

برای حمل و نقل محموله های مختلف ، بر اساس ابعاد و تناژ آنها و حتی شرایطی ماننده نحوه بارگیری و انتقال آنها باید خودروی باربری مناسب را مورد استفاده قرار داد .  انتخاب خودروی باربری مناسب سبب کاهش هزینه های حمل و نقل نیز خواهد شد و البته سبب افزایش ایمنی و حفاظت از محموله .

 

مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن ناوگان گسترده و متشکل از انواع خودروهای باربری ، همه نوع بار و کالا را با کمترین هزینه از همه نقاط کشور منتقل خواهد نمود . خودروهای باربری آنی بار عبارتند از :

 

 

  • انواع کامیون ( تک ، جفت ، 911 )
  • انواع تریلی ها ( چادری ، کفی ، کمرشکن ، کمپرسی )
  • انواع خاور و کامیونت ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

 

 

به عنوان مثال ، کامیون تک ، دارای توان حمل بار تا 10 تن میباشد اما کامیون جفت توان حمل بار تا 15 تن را دارد . علاوه بر این ، تریلی ها دارای توان حمل 23-24 تن بار هستند و توع کفی آنها کاربری آنها را تعیین میکند .

 

 

تریلی کمرشکن مخصوص حمل بارهای ترافیکی حجیم و سنگین است و برای تردد نیاز به دریافت مجوزهایی از وزارت راه میباشد که توسط تیم آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد .

 

 

نوع دیگری از خودروهای حمل و نقل وجود دارد که بوژی نام دارد . این خودروی باربری برای حمل محموله های چند صد تنی و بسیار حجیم مناسب است .

 

باربری و حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا

 

برای حمل بار به رشت نیز آنی بار بصورت همه روزه از همه نقاط کشور بهترین و ارزانترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . مشاوره رایگان مجموعه باربری انی بار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . 

 

حمل و نقل اثاثیه و باربری لوازم خانه

 

یکی از ویزه ترین خدماتی که مجموعه آنی بار برای هموطنان گرامی ارائه می نماید ، امکان حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل است که امکان انتقال همه نوع اثاثیه و لوازم خانه از تهران به همه نقاط کشور را برای شما فراهم خواهد نمود .

 

 

اثاث کشی بین شهری معمولا دارای مشقت های بسیاری است که آنی بار با ارائه خدماتی دقیق و تخصصی از بسته بندی اثاثیه تا بارگیری و انتقال و تخلیه در تمامی مراحل با استفاده از کارگران متخصص و حرفه ای و آموزش دیده بهترین خدمات باربری را به شما عزیزان ارائه می نماید .

 

برای بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل شما ، از انواع محافظ ها مانند سلفون و نایلون حبابدار استفاده خواهد شد و برای افزایش میزان امنیت محموله از پتو و موکت در لابلای اثاثیه استفاده خواهد شد .

 

 

این موضوع سبب کاهش سطح تماس اثاثیه و بروز خسارت خواهد شد . علاوه بر این ، استفاده از کامیونت های مسقف و بزرگ مخصوص اثاث کشی بهترین انتخاب برای حمل و نقل لوازم است .

 

باربری و حمل انواع خودروی سواری به نقاط مختلف کشور

 

یکی از ویژگی ها و خدمات شرکت آنی بار ، امکان انتقال انواع خودروهای سواری از تهران به سایر نقاط کشور است . حمل و نقل خودروها معمولا به 2 روش انجام میشود :

 

  • حمل خودرو با کامیونت خودروبر
  • حمل خودرو با تریلی تعدادی

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل خودروهای سواری شما ( چه شخصی و چه سازمانی ) هر دو روش باربری را در اختیار شما قرار میدهد . انتقال خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده ، خودروهای تصادفی و . . . توسط تیم آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد .

 

باربری و حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا

 

حمل بار به بوشهر که یکی از بنادر مهم و اصلی کشور است بصورت همه روزه توسط تیم آنی بار در اسرع وقت انجام میشود و بهترین و ارزانترین خدمات با کمترین هزینه به شما ارائه خواهد شد . 

 

عوامل تاثیر گذار در هزینه های باربری و حمل و نقل

 

 

برای انتقال محموله ها ، نرخ کرایه برای صاحبین بار بسیار مهم است . متاسفانه در شرایط کنونی و افزایش روزانه نرخ ها ، کرایه ها نیز بصورت روزانه افزایش دارند و اعلام نرخ کرایه دقیق به روز بارگیری موکول میشود .

 

 

عوامل زیادی در تعیین هزینه های حمل و نقل بار به شهرستان ها موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس آنها مشخص میشود . عوامل موثر در کرایه عبارتند از :

 

 

  • شرایط و وضعیت آب و هوایی
  • افزایش هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و سوخت )
  • شرایط سیاسی و ......

 

 

نوع محموله ، شرایط محموله و وزن و ابعاد آن نیز در هزینه های باربری موثر هستند . به عنوان مثال ، برای برخی محموله ها که دارای ابعاد استانداردی نیستند ، اخذ مجوز های وزارت راه لازم است . در بسیاری از موارد ، به دلیل شرایط جاده ها میبایست  مسیر حمل بار تغییر کند . همین موضوع سبب میشود که طولانی شدن مسیر هزینه های بیشتری نیز دربر داشته باشد .

  

به عنوان مثال ، باربری تهران به تبریز در زمستان ممکن است دوچار افزایش قیمت شود . دلیل آن نیز بارش های سنگین برف در استان آذربایجان شرقی میباشد که معمولا به مسدود شد راه ها و بروز مشکلات جدی برای تردد منجر میشود .

 

بیمه نامه مخصوص باربری

 

برای حمل و نقل بار و کالا بصورت بین شهری و یا درون شهری باید از بیمه نامه ای کامل استفاده نمود که در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و بروز خسارات به محموله امکان جبران هزینه ها فراهم باشد . این موضوع در زمانی که قصد ارسال بار و کالا به شهرستان ها داریم بسیار مهم تر خواهد بود زیرا در مسافت های طولانی در جاده ها ، احتمال بروز حادثه به مراتب بیشتر خواهد بود .

 

 

 

بیمه نامه در حمل و نقل بین شهری بسیار مهم و لازم است و بر اساس میزان ارزش محموله و شرایط آن باید پوشش مشخص و مناسب تهیه شود . در مجموعه آنی بار همانطور که گفته شد از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده میشود که پوشش کاملی برای تمامی خسارات وارده به محموله در نظر گرفته است .

 

 

خساراتی مانند شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت  و . . . . همگی بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه باربری در مجموعه آنی بار هستند .

 

 

استعلام کرایه باربری برای شهرستان ها

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا بصورت بین شهری به سایر نقاط کشور و شهرستان ها  ، هزینه های حمل مهمترین موضوع است که برای صاحبین بار بسیار مهم و مورد توجه است . از همین جهت خدماتی دقیق و کامل همراه با نرخ کرایه ای معقول و مناسب همواره برای صاحبین بار و تجار گرامی بسیار قابل توجه بوده است .

 

 

برای ارسال بار و کالا به نقاط مختلف کشور ، امکان استعلام دقیقترین کرایه در اسرع وقت تنها با تماس با کارشناسان مجموعه آنی بار فراهم خواهد شد . تنها کافیست از طریق شماره پنج رقمی 57669-021 در تماس باشید و بهترین و ارزانترین خدمات باربری به شهرستان را در اختیار داشته باشید .

 

 

با مراجعه به وبسایت آنی بار ، ازطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه به دست خواهید آورد :

 

https://anibar.net

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: