April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۷۰۲
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
0
بانک دی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 774 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
اقدامات بانک دی در راستای توسعه کیفیت خدمات کشور
انجام امور بانکداری غیرحضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.

در حال حاضر بانک دی خدماتی از قبیل امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) مهیا کرده است. با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی شده است.

دی‌جت
به منظور تسهیل امور و کاهش تردد مشتریان به شعب بانک دی، کلیه دارندگان حساب می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن «دی جت» یا با استفاده از سرویس اینترنت بانک «دی‌نت» ضمن افتتاح حساب، کارت نقدی خود را در نشانی دلخواه خود بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی دریافت کنند.

همراه‌بانک دی که با نام «دی‌جت» شناخته می‌شود، یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، به‌صورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطه‌ای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیت‌ها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.

وام ازدواج بانک دی
بانک دی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۷۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

میزان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت‌شده این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۲۲ دی‌ماه نشان می‌دهد رشد تسهیلات پرداخت‌شده در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل به بیش از دوبرابر افزایش یافته است.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ مبلغ تسهیلات ازدواج برای هر یک از زوجین ۷۰۰ میلیون ریال تعیین شده است که مبلغ این تسهیلات در صورتی که سن زوج زیر ۲۵ سال و سن زوجه زیر ۲۳ سال باشد، می‌تواند به ۱۰۰۰ میلیون ریال نیز افزایش یابد و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

سرمایه گذاری بانک دی
بانک دی در حال حاضر از ایجاد چند کارخانه و کارگاه صنایع تبدیلی، بافندگی، تولید لبنیات و... در استان گلستان حمایت کرده و آمادگی دارد تا با معرفی طرح‌های جدید استان، تسهیلات متنوعی به تولیدکنندگان گلستانی اعطا کند. ظرفیت‌های ممتاز استان گلستان در حوزه‌های مختلف صنعتی و علاوه بر صنایع بزرگ، با حمایت از مشاغل روستایی استان می‌توان جهش بزرگی را در اقتصاد گلستان ایجاد کرد.

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک دی برای کارآفرینی و اشتغال
پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت بانک دی به جامعه ایثارگری فعال در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور کارآفرینی و ایجاد اشتغال، آغاز می‌شود. این بانک در دو سال گذشته تلاش کرده است از طرح‌های تولیدی و ایجاد اشتغال مرتبط با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در صنایع مختلف حمایت کند و با افزوده شدن موضوع گردشگری و صنایع‌دستی، سبد کاملی از خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی در اختیار این جامعه معزز قرار گرفته است.

حمایت بانک دی از انجمن مخترعان
بانک دی در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید علم و گسترش توان مخترعان کشور، با ارائه تسهیلات و خدمات بانکی به جامعه نخبگان و مخترعان کشور و با اولویت مخترعان عضو خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اعلام شده است، که با در دست داشتن معرفی‌نامه رسمی از انجمن مخترعین کشور به شعب بانک دی مراجعه و در قالب کارت اعتباری، تسهیلات دریافت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: