April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
هم زمان با برگزاری جشنواره فروش بیمه‌های عمر و پس انداز:
کد خبر: ۳۷۱۷۰۴
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
0
بیمه نامه درمان انفرادی (طرح ارمغان) در جشنواره عمرو پس انداز بیمه آسیا به متقاضیان ارائه می‌شود.
بیمه آسیا بیمه نامه
در طرح بیمه ارمغان، پوشش‌های متنوع درمانی ارائه شده است و متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز و توانایی مالی خود، نوع پوشش بیمه‌ای را انتخاب کنند؛ بنابراین گزارش، در بیمه درمان انفرادی بیمه آسیا (طرح ارمغان) هزینه‌های اعمال جراحی و بستری در بیمارستان و مراکز جراحی محدود در اثر حادثه یا بیماری، آمبولانس، زایمان (طبیعی و سزارین)، خدمات پارکلینیکی، اعمال جراحی سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، رفع عیوب انکساری، دندانپزشکی، ویزیت و دارو تحت پوشش هستند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران بیمه نامه می‌توانند، با پرداخت حق بیمه عمر و پس انداز و حق بیمه سالانه طرح ارمغان، از ۱۰ محصول این بیمه نامه بهره مند می‌شوند.

بیمه آسیا طرح بیمه درمان انفرادی (طرح ارمغان) را در قالب ده طرح ارائه کرده است. بدیهی است با توجه به طرح انتخابی بیمه گذار، ارائه پوشش‌های بیمه نامه حداکثر تا سقف پوشش اعلامی در طرح مذکور، انجام می‌پذیرد.

هموطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به صد شعبه بیمه آسیا و بیش از ۵۵۰۰ نمایندگی این شرکت در سراسر کشور بیمه نامه درمان انفرادی بیمه آسیا را خریداری کنند و با شرکت در جشنواره فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه آسیا (از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱)، از تخفیف‌ها و صد‌ها جایزه طلایی این جشنواره نیز بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: