کد خبر: ۳۷۱۹۱۰
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
0
کبد بزرگ‌ترین اندام داخلی بدن انسان است که وظیفه حذف سموم و پردازش مواد مغذی را بر عهده دارد. خون قبل از اینکه به اندام‌های دیگر بدن برسد، از طریق کبد فیلتر می‌شود.
یک روش ساده و راحت برای درمان کبد چرب
کبد بزرگ‌ترین اندام داخلی بدن انسان است که وظیفه حذف سموم و پردازش مواد مغذی را بر عهده دارد. خون قبل از اینکه به اندام‌های دیگر بدن برسد، از طریق کبد فیلتر می‌شود. بیماری کبد چرب، تجمع چربی اضافی در سلول‌های کبدی است و به عنوان یک بیماری خاموش شناخته می‌شود. البته طبیعی است که کبد حاوی مقداری چربی باشد، اما اگر این چربی بیش از ۱۰ درصد وزن کبد را تشکیل دهد، کبد چرب تشخیص داده می‌شود و ممکن است عوارض جدی‌تری داشته باشد. کبد چرب ممکن است در اثر مصرف الکل یا عواملی غیر از الکل، مثل چاقی ایجاد شود؛ بنابراین برای درمان کبد چرب، راهکار‌های مختلفی استفاده می‌شود

آب فاتر آب جوشیده ولرم شده است. (خوردن آب و غذای داغ به شدت نهی شده است.) در صورتی که "آب فاتر" به صورت ناشتا یا موقع افطار استفاده شود، این فواید و خواص درمانی را به همراه دارد:

ـ کبد و معده را پاک می‌کند

ـ بدن و دهان را خوشبو می‌کند

ـ دندان‌ها را محکم می‌کند

ـ چشم را قوی و بینایی را جلا می‌دهد

ـ رگ‌ها (ژنها) را که هیجان کرده فرو می‌نشاند

ـ مره (صفرا و سودا) و بلغم را درمان می‌کند (سه مزاج را تعدیل می‌کند که بهترین درمان است)

ـ گرمی معده را فرو می‌نشاند

ـ می‌تواند باعث کمک به درمان میگرن نیز شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: