کد خبر: ۳۷۱۹۴۱
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
0
شهردار تهران با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما ساخت مسکن همراه با نوسازی شهری است، گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه از برنامه‌های شهرداری تهران است.
جریان جهادی برای ساخت مسکن از برنامه‌های شهرداری است
شهردار پایتخت در نخستین جلسه «قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران» گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه برنامه شهرداری تهران است. امید که تلاش‌ها مقبول درگاه خداوند تعالی باشد.

شهردار تهران ادامه داد: مهم‌ترین اولویت ما تولید مسکن همراه با نوسازی شهری برای تغییر چهره شهر و برای کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر است.

وی افزود: برای نمایش واضح معماری ایرانی اسلامی در شهر باید به ساختمان‌هایی که نمایشگر این معماری هستند، امتیاز ویژه داد. هدف ساختن تنها نیست، هدف خلق هویت جدید و ایجاد عدالت برای شهر و نزدیک کردن مناطق مختلف شهر به یکدیگر است. خلق هویت ایرانی-اسلامی جزو لاینفک وظایف ما است.

زاکانی همچنین بیان کرد: زحمت معاونت معماری بروزرسانی نمای ساختمان‌ها و تسری الگو‌های ایرانی-اسلامی در معماری شهری است.

شهردار تهران با بیان اینکه ساخت‌وساز در زمین‌های شهرداری هم باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: نباید ساختمان‌سازی برای کارمندان شهرداری را هم فراموش کرد. ساخت این ساختمان‌ها برای آن‌ها می‌تواند امید و انگیزه بیشتر ایجاد کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: