کد خبر: ۳۷۲۰۶۱
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
0
اتحادیه اروپا تحریم‌های مالی و فناوری سختی را علیه ۶۴ سازمان و شرکت اصلی روسیه از جمله ریاست جمهوری، وزارت دفاع، سرویس اطلاعات خارجی، سایر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بخش دفاعی، انرژی، هواپیما و بخش مالی این کشور اعمال کرد.
اتحادیه اروپا ۶۴ سازمان و شرکت اصلی روسیه را تحریم کرد
مجله رسمی اتحادیه اروپا در گزارشی که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد که این اتحادیه تحریم‌های مالی و فناوری سختی را علیه ۶۴ سازمان و شرکت اصلی روسیه از جمله ریاست جمهوری، وزارت دفاع، سرویس اطلاعات خارجی، سایر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بخش دفاعی، انرژی، هواپیما و بخش مالی این کشور اعمال کرده است.

بر اساس این گزارش، این تحریم‌ها محدودیت‌هایی را برای دسترسی روسیه به خدمات مالی اتحادیه اروپا و محدودیت‌های فناوری تعیین کرده‌اند.

در این گزارش به نقل از شورای اتحادیه اروپا آمده است: در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲... این شورا مجدداً تأکید کرد که هرگونه تجاوز نظامی بیشتر توسط روسیه علیه اوکراین عواقب و هزینه‌های سنگینی خواهد داشت.

این گزارش افزود: با توجه به وخامت اوضاع، این شورا در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ تصمیمی مبنی بر اعمال اقدامات محدودکننده بیشتر در بخش‌های مختلف، به ویژه دفاع، انرژی، هوانوردی و مالی اتخاذ کرد.

در میان سازمان‌ها و نهاد‌های تحریم شده، اسامی شرکت‌هایی مانند سوخو، توپولف، کلاشنیکف، راه‌آهن روسیه، شرکت کشتی‌سازی یونایتد، مشاهده می‌شود.

شورای اتحادیه اروپا همچنین چهار بانک آلفا بانک، اتکریتیه، روسیا و پرومسویابانک را نیز تحریم کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: