عضو هیات مدیره بانک مسکن خبر داد؛
کد خبر: ۳۷۲۰۷۹
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
0
"چارچوب نظام محيط‌‌ آزمون تنطیم‌گری بانك مركزی" با استناد به مواد (10) و (11) قانون پولی و بانكی كشور و با عنايت به مصوبه جلسه شماره 88 كميسيون عالی تنظيم مقررات شورای عالی فضای مجازی توسط هیئت عامل بانک مرکزی تصویب شد.
بانک مسکن در آستانه سوددهی
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، هیات عامل این بانک با استناد به مواد (۱۰) و (۱۱) قانون پولی و بانکی کشور و با عنایت به مصوبه جلسه شماره ۸۸ کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی در خصوص دستورالعمل ایجاد نظام مدیریت یکپارچه محیط‌های آزمون تنظیم‌گری کسب و کار‌های نوآورانه در فضای مجازی و در راستای اجرایی کردن مصوبه هیئت دولت و تسهیل تنظیم گری برای کسب و‌کار‌های ارائه کننده خدمات و محصولات پولی، بانکی و مالی نوآورانه، "چارچوب نظام محیط آزمون تنطیم‌گری بانک مرکزی" را مورد بررسی و تصویب قرار داد.

در این چارچوب، شورای راهبری بالاترین رکن نظام محیط آزمون تنظیم گری بانک مرکزی معرفی شده است که مسئولیت سیاستگذاری، هدایت و راهبری این محیط آزمون را بر عهده دارد.

حمایت از ایده‌های نوآورانه؛ تسهیل و تسریع در عملیاتی شدن محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت بانکداری، بهینه سازی فرآیند تنظیم گری و مقرره نویسی برای فناوری‌های نوین مالی (فین تک ها) از جمله مزایای راه اندازی این سندباکس به شمار می‌رود.

مطابق این چارچوب، فناوران مالی می‌توانند طرح‌های نوآورانه خود را برای حضور در سندباکس به دبیرخانه شورای راهبری ارسال کنند و در صورت احراز شرایط تعیین شده وارد محیط آزمون شوند.

گفتنی است، شرکت ملی انفورماتیک به عنوان متولی ایجاد، اجرا و پایش سازوکار‌ها و فرآیند‌های این محیط معرفی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: