کد خبر: ۳۷۲۱۰۱
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
0
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، نسبت به شایعه حضور روی نیمکت سپاهان اصفهان واکنش نشان داد و از تعهد خود در قبال هر قرارداد حرفه‌ای سخن گفت.
واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به حضورش در سپاهان
باشگاه سپاهان اصفهان با وجود مخالفت با استعفای محرم نویدکیا و درخواست برای بازگشت سرمربی تیم فوتبال با اصرار او برای جدایی روبرو شد تا چاره‌ای جز اتمام همکاری با مربی محبوب زردپوشان نداشته باشد.

همین امر باعث شایعاتی درباره حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سپاهان شده است. سرمربی پیشین پرسپولیس که پس از سه قهرمانی متوالی با این تیم در لیگ برتر تصمیم به ترک ایران و حضور در الاهلی عربستان گرفت، پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ای نا موفق و کوتاه در لیگ عربستان راهی عمان شد تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ، که در ابتدای فصل گذشته نیز با پیشنهاد محمدرضا ساکت برای حضور در رأس کادر فنی سپاهان روبرو شده بود از واضح بودن تصمیمش برای ماندن یا رفتن از عمان صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی عمان درباره احتمال حضور در اصفهان گفت: من در حال حاضر در مسیر بازگشت به کرواسی هستم و می‌خواهم این چند روز برنامه ریزی مشخص خودمان برای آینده را باز هم انجام دهم.

وی درباره اینکه آیا با پیشنهاد سپاهان روبرو شده است یا خیر، گفت: من با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه‌ای نگاه کند. آنچه مشخص است مسیری است که برای خودم در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان تعیین کردم.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: یک حرفه‌ای باید همیشه متعهد باشد. من هم به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: