کد خبر: ۳۷۲۱۷۹
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
0
بیش از ۱۴۶۱میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۲۴روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
معامله ۱۴۹۰میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال
از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۴۹۰میلیارد و ۷۶۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۵۵۵هزار و ۳۲۷میلیارد ریال در بیش از ۱۴۵میلیون و ۵۵۶هزار و ۷۷۱دفعه طی ۲۲۴روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۶۷میلیارد و ۴۵۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۸۷۱هزار و ۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲۴روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۹هزار و ۳۷۰واحد کاهش، معادل ۱.۴۸درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۸۸هزار و ۳۳۷واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۰۹هزار و ۴۹۰واحد کاهش، معادل ۲۴.۹۰درصد افت کرده و رقم ۳۳۰هزار و ۳۱۱واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۶هزار و ۷۸۰واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۸۵هزار و ۸۸۰واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸هزار و ۹۷۲واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۶۳هزار و ۷۷۶واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۶.۷۸۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۴درصد افت همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: