April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۲۷۸
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
0
سرپرست داوطلبان جمعیت هلال احمر از واگذاری ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) برای درمان بیماران درگیر سویه امیکرون بستری در بیمارستان و مراکز درمانی سراسر کشور خبر داد.
آمادگی هلال احمر برای کمک رسانی به مبتلایان اُمیکرون
وحید سلیمی، سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به نگهداری و ترخیص ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر، گفت: قرار است این دستگاه‌های کمک تنفسی با همکاری مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور به صورت امانی در اختیار مبتلایان به کرونا قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان جمعیت هلال احمر برای آرامش و خدمت‌رسانی به مردم در آمادگی کامل هستند و جمعیت هلال احمر برای درمان بیماران مبتلا به سویه امیکرون که در بیمارستان‌ها با کمبود دستگاه مواجه‌اند، به کمک آنان شتافته است.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در همین راستا ۴۰۰ دستگاه بای پپ در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد تا به صورت دائمی در بیمارستان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد و ۲۰۰ دستگاه نیز از طریق بانک امانات جمعیت هلال احمر به صورت امانی و با هماهنگی پزشک متخصص در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: