April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۳۱۳
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
0
استاندار کرمان با اشاره به بحران خشکسالی در کرمان گفت: ۱۰۰میلیارد تومان به اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به شهر‌های شمالی کرمان اختصاص یافت.
۱۰۰میلیارد تومان به انتقال آب خلیج فارس به کرمان اختصاص یافت
علی زینی وند استاندار کرمان دوشنبه شب با وزیر نیرو دیدار کرد. علی زینی‌وند در این جلسه که با حضور محمد مهدی زاهدی، محمدرضا پور ابراهیمی، شهباز حسن پور و صمدالله محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشریح آخرین وضعیت استان در حوزه مدیریت منابع آب، از علی اکبر محرابیان تقاضا کرد که وزارت نیرو اجرای پروژه تأمین بخشی از نیاز آب شرب شهر‌های شمال استان از محل خط انتقال آب خلیج‌فارس و ادامه عملیات احداث سیل‌بند جیرفت با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم را آغاز کند.

وزیر نیرو نیز دستورات لازم را صادر و مقرر شد عملیات اجرای این دو پروژه مهم آغاز شود.

در همین رابطه وزیر نیرو با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای خط انتقال آب خلیج فارس که پیش از این هم ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل ردیف تنش‌های آبی به آن اختصاص یافته بود و همچنین ساز و کار تأمین و اختصاص بقیه اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل این پروژه موافقت کرد.

استاندار کرمان در این باره گفت: با توجه به موافقت وزیر محترم، عملیات اجرایی طرح نیز به زودی آغاز می‌شود.

در این جلسه همچنین مواردی، چون توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در استان و پیگیری تأمین بخشی از آب مورد نیاز طرح‌های کشاورزی و دامپروری صنعتی هم از سوی استاندار، نمایندگان مجلس و وزیر نیرو بررسی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: