به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در دیدار حسن خسروی با منصور شیخ الاسلامی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت نهادهای مدنی حرفهای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ زمینههای گسترش تعاملات دوجانبه در قالب ظرفیتهای موجود که میتواند موجب استحکام بخشی تئوری و عمل در حوزه روابط عمومی گردد، مورد بررسی قرار گرفت.
شیخ الاسلامی در این جلسه با بیان آنکه مبنای کار در روابط عمومی بانک سینا؛ فرایند محوری و نهادینه سازی فعالیتها و اقدامات بر اساس روشهای علمی و کارآمد است، افزود: در این راستا و به منظور پرهیز از تمرکزگرایی، دستورالعملهای اجرایی جهت فعالیتها تدوین و ابلاغ شده و با توسعه ساختار روابط عمومی در استانها و ایجاد همیاران روابط عمومی تا سطح شعب، مسیرهای تعامل و ارتباط با مشتریان در جهت کاهش بروکرواسیهای اداری، کوتاه شده است.
وی تصریح کرد: این بانک با اتکا به نیروی انسانی توانمند و خلاق و توجه ویژه به کیفیت خدمات و تلاش در جهت تقویت مهارتهای ارتباطی و شاخصههای مشتری مداری، به دنبال افزایش سطح وفاداری مشتریان است.
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران هم در این دیدار، بانک سینا را از جمله بانکهای موفق کشور در عمل به استانداردهای حرفهای و حرکت بر مبنای کار مطالعاتی و سازمان یافته برشمرد و ابراز امیدواری کرد انجمن روابط عمومی ایران با همکاری و همفکری تمامی نهادها و دستگاهها بتواند خصوصا در سال ۱۴۰۱ منشاء خدمات حرفهای بیشتری در افق فعالیتهای خود باشد.
وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برای مناسبتهای مختلف از جمله ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری بانک سینا اقدامات ماندگاری را به انجام برسانیم.