کد خبر: ۳۷۲۴۰۱
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
0
در راستای گسترش فعالیت‌های ارتباطاتی انجمن روابط عمومی ایران و معرفی ظرفیت‌های آموزشی؛ پژوهشی و خدمات مشاوره ای انجمن؛ عضو هیات مدیره این انجمن با مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا دیدار و گفتگو کرد.
بانک سینا، روابط عمومی بانک سینا
به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در دیدار حسن خسروی با منصور شیخ الاسلامی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت نهاد‌های مدنی حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ زمینه‌های گسترش تعاملات دوجانبه در قالب ظرفیت‌های موجود که می‌تواند موجب استحکام بخشی تئوری و عمل در حوزه روابط عمومی گردد، مورد بررسی قرار گرفت.

شیخ الاسلامی در این جلسه با بیان آنکه مبنای کار در روابط عمومی بانک سینا؛ فرایند محوری و نهادینه سازی فعالیت‌ها و اقدامات بر اساس روش‌های علمی و کارآمد است، افزود: در این راستا و به منظور پرهیز از تمرکزگرایی، دستورالعمل‌های اجرایی جهت فعالیت‌ها تدوین و ابلاغ شده و با توسعه ساختار روابط عمومی در استان‌ها و ایجاد همیاران روابط عمومی تا سطح شعب، مسیر‌های تعامل و ارتباط با مشتریان در جهت کاهش بروکرواسی‌های اداری، کوتاه شده است.

وی تصریح کرد: این بانک با اتکا به نیروی انسانی توانمند و خلاق و توجه ویژه به کیفیت خدمات و تلاش در جهت تقویت مهارت‌های ارتباطی و شاخصه‌های مشتری مداری، به دنبال افزایش سطح وفاداری مشتریان است.

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران هم در این دیدار، بانک سینا را از جمله بانک‌های موفق کشور در عمل به استاندارد‌های حرفه‌ای و حرکت بر مبنای کار مطالعاتی و سازمان یافته برشمرد و ابراز امیدواری کرد انجمن روابط عمومی ایران با همکاری و همفکری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها بتواند خصوصا در سال ۱۴۰۱ منشاء خدمات حرفه‌ای بیشتری در افق فعالیت‌های خود باشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برای مناسبت‌های مختلف از جمله ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری بانک سینا اقدامات ماندگاری را به انجام برسانیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: