کد خبر: ۳۷۲۵۳۵
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
0
بانک پاسارگاد که در سال جاری از سوی مؤسسۀ بنکر بانک سال جهموری اسلانی ایران معرفی شده بود در موفقیتی دیگر برای هفتمین سال به‌عنوان تنها بانک ایرانی، در فهرست 500 بانک ارزندۀ جهان قرار گرفت و در جایگاه 257 جهان ایستاد.
درخشش نام ایران بر بال‌های بانک پاسارگاد
این بانک از سال ۲۰۱۵ در این رتبه‌بندی سالانه که توسط مؤسسه بین‌المللی برندفاینانس (Brandfinance) با رویکرد حق امتیاز یا Royalty Relief تهیه و به واسطه نشریه بنکر (به‌عنوان زیرمجموعه Financial Times) منتشر می‌شود حضور داشته و باارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.

طی سال‌های اخیر بانک پاسارگاد تنها بانک ایرانی حاضر در این لیست بوده و توانسته است جایگاه شایسته‌ای را در این فهرست کسب کند.

بر این اساس بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۲ با ۳۳ پله صعود نسبت به سال گذشته، موفق شد رتبه ۲۵۷ جهان را به خود اختصاص دهد و بالاتر از بسیاری بانک‌های مطرح خاورمیانه و جهان بایستد.

بانک پاسارگاد در سال ۲۰۱۵ و در اولین سال حضور خود در این رتبه بندی، رتبه ۳۲۸ را بین ۵۰۰ برند برتر بانکی دنیا به دست آورد و در سال ۲۰۱۷ علاوه بر کسب رتبه ۱۷۵، تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه بود.

هم‌چنین، در دوره گذشته این رتبه‌بندی بانک پاسارگاد با رشد ۵۳درصدی در ارزش برند به‌عنوان نهمین بانک پیشروی جهان معرفی شد و از نظر رشد رتبه نیز جایگاه هفتم جهانی را کسب کرد.

گفتنی است بانک پاسارگاد در سایر رتبه‌بندی‌های بین‌المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

بر این اساس و طبق ارزیابی مؤسسه بنکر، این بانک در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ میلادی موفق به کسب عنوان بانک سال (Bank of the Year) جمهوری‌اسلامی ایران شد و در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵،۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ میلادی، نیز عنوان بانک برتر اسلامی (Islamic Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: