کد خبر: ۳۷۲۶۲۸
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
0
بانک ایران زمین در آخرین روزهای سال مسابقه جذاب «هفت در بیست و چهار» را برای مخاطبان خود طراحی کرده است.
برگزاری مسابقه جذاب «هفت در بیست و چهار» توسط بانک ایران زمین
بانک ایران زمین همواره در خط مقدم ارتباط بهینه با مشتریان بوده است و بر همین اساس نیز در قالب طرح‌ها و مسابقات گوناگون این ارتباط با مخاطبان را هر روز محکمتر از پیش می‌کند.
برگزاری مسابقات و برنامه‌های گوناگون برای سلایق متفاوت مشتریان، این بانک را در عرصه ارتباط با مشتری قوی و موفق کرده است.
برهمین اساس بانک ایران زمین در یکی از طرح‌های خود مسابقه هفت در بیست و چهار را برای عموم مخاطبان صفحه خود طراحی کرده است.
در مسابقه هفت در بیست و چهار بانک ایران زمین، مخاطبان این بانک هر روز هفته در یک مسابقه اینستاگرامی شرکت کرده و در پایان هفته نیز برنده از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
شرایط شرکت در مسابقه ۷ در ۲۴ بانک ایران زمین به این صورت است که علاقمندان با دنبال کردن مسابقه صفحه اینستاگرام بانک ایران زمین در طول هفته و دعوت از دوستانشان برای شرکت در این دورهمی مجازی، وارد استوری‌های مسابقه ۷/۲۴ شده و با کلیک روی لینک مسابقه هر روز به سوال مربوطه پاسخ دهند.
درخصوص جوایز مسابقه، اگر شرکت کننده به همه ۷ سوال پاسخ صحیح داده باشد در لیست قرعه کشی ۲ کارت هدیه مجازی ۵۰۰ هزار تومانی قرار گرفته و اگر به ۵ سوال پاسخ صحیح دهد در لیست قرعه کشی ۵ کارت هدیه ۲۰۰هزار تومانی قرار می‌گیرد. همچنین شرکت کنندگانی که از ۷ سوال به ۳ سوال پاسخ صحیح بدهند در لیست قرعه کشی ۱۰کارت هدیه مجازی ۱۰۰هزارتومانی قرار می‌گیرند.
زمان قرعه کشی این مسابقه هم جمعه هر هفته ساعت ۲۳.۱۵ بوده که برندگان از طریق صفحه بانک ایران زمین “اینجا” اعلام می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: