کد خبر: ۳۷۲۶۵۰
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
در راستای مصوبه هیات وزیران، دستورالعمل نحوه محاسبه و پرداخت عیدی سال ۱۴۰۰ تهیه شد و واریز مبلغ عیدی طبق آن انجام گرفته است.
خبر مهم درباره عیدی و حقوق اسفند بازنشستگان
طبق مصوبه ۲۷ بهمن‌ماه هیات‌وزیران، برای بازنشستگان و موظفینی که پرداخت حق عائله‌مندی و اولاد آن‌ها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری و در لیست حقوق بهمن ماه به آنان حقوق پرداخت شده، مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به‌عنوان عیدی سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است و در صورت وجود چندین وظیفه‌بگیر از یک دفتر کل، مبلغ فوق به صورت مساوی بین وظیفه‌بگیران تقسیم می‌شود.

علاوه بر این مبلغ، به بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس ردیف بودجه تعریف‌شده در سیستم به آن‌ها «عائله‌مندی» تعلق می‌گیرد، حداکثر تا سقف چهار میلیون ریال پرداخت شده است.

بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم، «حق اولاد» از طرف صندوق به آن‌ها پرداخت می‌شود، به ازای هر فرزند مبلغ ثابت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت شده است.

احکامی که در نیمه دوم بهمن‌ماه تا قبل از تاریخ مصوبه هیات‌وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر کرده، ولیکن عیدی آن‌ها در پایان بهمن‌ماه کارسازی نشده است؛ حسب پردازش، احکام عیدی آن‌ها در اسفندماه ۱۴۰۰ کارسازی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: