کد خبر: ۳۷۲۷۰۴
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
0
دستورالعمل سقف تراکنش برداشت و انتقال وجه با کارت پرداخت ریالی اتباع خارجی به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور ابلاغ شد.
ابلاغ دستورالعمل سقف تراکنش برداشت و انتقال وجه با کارت پرداخت ریالی اتباع خارجی توسط پست بانک ایران
به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، ادارات کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و توسعه بانکداری الکترونیک، پیرو بخشنامه شماره ۰۰/۲۱/ب مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، «دستور العمل نحوه صدور کارت پرداخت ریالی برای اشخاص حقیقی خارجی» سقف برداشت، انتقال وجه و خرید با کارت برای اشخاص حقیقی دارای پروانه اقامت معتبر و دفترچه اقامت ویژه را ابلاغ کردند.

بر اساس این بخشنامه، برداشت وجه روزانه از خودپرداز تا سقف دو میلیون ریال، انتقال با کارت از طریق خوپرداز تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، انتقال وجه شتابی با کارت از طریق پایانه شعب تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال، خرید با کارت از پایانه‌های فروشگاهی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین خرید محدودیت بر روی اصناف تا پنج میلیارد ریال و انتقال از اینترنت بانک و همراه بانک مطابق با سایر اشخاص حقیقی برای افراد دارای پروانه اقامت معتبر بوده و مدت زمان انقضا کارت برای تمام اتباع مشمول یک ساله است.

بر اساس این گزارش، دستورالعمل نحوه صدور کارت پرداخت ریالی برای اشخاص حقیقی خارجی مصوب جلسه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که مطابق ضوابط شورای عالی مبارزه با پولشویی ابلاغ شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: