April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۷۴۳
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
0
مخبر در دیدار با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.
ابراز امیدواری مخبر بر رفع مشکلات جانبازان در دولت سیزدهم
محمد مخبر دوشنبه شب همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته‌های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال‌دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

مخبر در جمع جانبازان پس از شنیدن سخنان و مشکلات آنان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیات دولت گزارشی از مشکلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه همه جانبازان به ویژه عزیزان ۷۰ درصد و بویژه جانبازان نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده‌های آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

مخبر به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه ممکن است دشمنان از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگترین موهبتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور ما آن را نهادینه کرده اند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح کرد: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت‌های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.

جانبازان مجتمع دهکده نشاط ولیعصر (عج) نیز در این دیدار مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: