کد خبر: ۳۷۲۷۷۶
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
0

مزایای استفاده از کابینت شیشه‌ای مدرن

در بررسی کابینت شیشه‌ای مدرن در ابتدا لازم است که مزیت‌های استفاده از کابینت‌های شیشه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم. اولین مزیت استفاده از این کابینت‌ها ظاهر شیک‌ای است که به آشپزخانه می‌بخشند. انواع کابینت شیشه‌ای مدرن و کلاسیک می‌توانند ظاهری خاص و زیبا به آشپزخانه بدهند. دومین مزیت استفاده از کابینت شیشه‌ای این است که می‌توان جای تمامی وسایل در کابینت را دید و دیگر نیازی به گشتن برای پیدا کردن وسایل نیست.

مزیت دیگر استفاده از این کابینت‌ها روشنایی است که به آشپزخانه می‌بخشند. این کابینت‌ها به علت شکلی که دارند. باعث می‌شود که نور آشپزخانه بیشتر شود و آشپزخانه روشن‌تر دیده شود. همچنین روشن‌تر دیده شدن آشپزخانه باعث می‌شود که آشپزخانه بزرگتر دیده شود. استفاده از این کابینت‌ها در آشپزخانه‌های کوچک و تاریک انتخاب بسیار مناسبی است و باعث می‌شود که آشپزخانه زیباتر دیده شود. مزیت دیگر استفاده از کابینت شیشه‌ای مدرن این است که باعث می‌شود فضای خانه مدرن تر و زیبا تر دیده شود.

 

کابینت شیشه‌ای مدرن

امروزه کابینت به یکی از اعضای جدایی ناپذیر آشپز خانه تبدیل شده است. داشتن کابینت مناسب زیبایی خاصی را آشپزخانه شما می‌بخشد و آشپزخانه یکی از بخش‌های است که اگر زیبا باشد به زیبایی خانه شما بسیار کمک می‌کند. مهم‌ترین اصل زیبایی آشپزخانه مربوط به کابینت‌های آن است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مدل‌های متفاوتی از کابینت به بازار عرضه شده است. این مدل‌های مختلف دارای اشکال و رنگ‌های متفاوتی هستند که افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود یکی از انواع این کابینت‌ها را انتخاب کنند. یکی از کابینت‌های که چند سالی است که به بازار معرفی شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است، کابینت شیشه‌ای است. کابینت شیشه‌ای دارای مدل‌های مختلفی است که طرفدارن این نوع کابینت می‌توانند بسته به دکوراسیون خانه خود یکی از آنها را انتخاب کنند. برخی از مدل‌های کابینت شیشه‌ای دارای شکل‌های مدرن‌تری هستند. در ادامه این مقاله قصد در داریم بیشتر به معرفی کابینت شیشه‌ای مدرن بپردازیم. اگر شما هم جزو طرفداران طراحی ها مدرن هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مطالب زیادی درباره کابینت شیشه‌ای مدرن برای شما شرح دهیم.

 

در صورت شکسته شدن شیشه ی توستر یا فر چه باید کرد؟

برای برخورداری از دکوراسیون بهینه منزلتان، پیوسته مواظب المان‌های شیشه‌ای باشید تا دچار شکستگی نشوند و اما اگر شیشه توستر و فر آشپزخانه تان دچار شکستگی شد، نگران نباشید. این شیشه را می‌توان تعویض کرد و آن را با المانی کاملا مناسب و با کیفیت جایگزین نمود، البته این تعویض چندان مشکل نیست، اما توصیه می‌کنیم از یک استادکار حرفه‌ای کمک بگیرید تا از انجام بهینه کار در کمترین زمان و دوام شیشه توستر و فر مطمئن شوید. به علاوه قبل از هر کار اطمینان حاصل کنید که کودکان و حیوانات خانگی از محل دور هستند و خودتان نیز دستکش به دست کنید و با استفاده از جاروبرقی، خرده های شکسته را جارو کنید. به هر حال چه خودتان بخواهید اقدام به تعویض شیشه توستر و فر نمایید و چه بخواهید از یک شخص حرفه‌ای کمک بگیرید، لازم است ابتدا مارک و مدل توستر و فر را بررسی کنید تا بتوانید شیشه مناسبی را در این رابطه انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که درب شیشه‌ای فر گاز معمولا دارای دو پنل شیشه‌ای داخلی و خارجی است، بنابراین اول تشخیص دهید که کدامیک شکسته شده و نیاز به تعویض دارد. پس از سفارش و برش شیشه توستر و فر موردنظرتان، برای تعویض لازم است که در بدو امر درب دستگاه را از جایش درآورید تا با راحتی و ایمنی بیشتری کار را به سرانجام برسانید.

 

سپس باید پیچ و مهره داخلی درب که شیشه‌ها در آن جاساز می‌شوند را بازکنید. در این رابطه، درب را به صورت رو به پایین بر روی یک سطح مناسب کار قرار داده و با استفاده از یک پیچ گوشتی، پیچ‌های بالایی و کناره‌های درب را بازکنید. البته دقت کنید که کدام پیچ‌ها مربوط به کدام قسمت هستند تا پس از جداسازی، دوباره بتوانید آنها را در محل دقیقشان پیچ کنید و دچار اشتباه نشوید. پس از اینکار به راحتی می‌توانید شیشه توستر و فر شکسته را از درب جداکرده و شیشه سالم و تمیز را به جای آن جایگزین کنید. و دوباره همه چیز را پیچ کرده و درب را به اجاق گاز متصل نمایید.

مزایای استفاده از کابینت شیشه‌ای مدرن

بهترین روش خانگی تمیز کردن شیشه توستر و فر

هنگام تمیز کردن شیشه، همیشه این قوانین را دنبال کنید:

  • از ایجاد هر گونه ضربه و فشار روی درب شیشه‌ای توستر و فر اجتناب کنید. تمیزکاری شیشه توستر و فر، باید با ملایمت هر چه بیشتر انجام شود.
  • هر نوع شستشو می‌تواند خراش‌های ریزی را در سطح شیشه ‌ایجاد کند که آن را در برابر خرد شدن آسیب پذیر نماید. به احتمال زیاد در این رابطه در دفترچه راهنمای دستگاه، هشدار داده شده است. برای شستشوی شیشه توستر و فر، بهتر است از اسفنج نرم استفاده کنید و سعی کنید بلافاصله پس از کثیف شدن، لکه‌ها را تمیز کنید تا نیازی به سابیدن لکه‌های خشک شده نباشد.
  • بهترین ترکیب خانگی برای درست کردن شیشه شوی، ترکیب آب و یک چهارم فنجان جوش شیرین است که می توانید این ترکیب را روی شیشه توستر و فر بریزید و با یک حوله نرم یا اسفنج آن را تمیز کنید و پس از 20 دقیقه، با یک حوله تمیزو مرطوب آن را از سطح شیشه پاک کنید.
  • مواد شیشه شوی را باید به طور کامل از روی شیشه پاک کنید.

 

سایبان شیشه‌ای

سایبان‌های شیشه‌ای ترکیبی از شیشه، کابل و یراق آلات کانوپی است که برای ورودی منازل، ویلاها و مراکز اداری کاربرد دارد که در هنگام بارش برف و باران فضای زیر آن محفوظ می‌شود. این نوع سقف شیشه‌ای دارای تنوع بسیاری می‌باشد و با توجه به نیاز مشتری می‌توان برای هر ساختمان آن را طراحی و اجرا نمود. در حال حاضر نیاز به سایه‌بان‌‌های کوچک در محل ورودی ساختمان یکی از نیازهای مهم ساختمان می‌‌باشد و اگر این نیاز را با زیبایی بصری بخواهیم ترکیب کنیم، حتما یکی از انتخاب‌ های اصلی، سایه‌بان‌های شیشه‌ای می‌‌باشد.

استفاده از شیشه‌‌های لمینت دو لایه سکوریت و نیز استفاده از میلگردهای استیل ضد زنگ نمایی بسیار زیبا و شکیل را به ما ارائه می‌دهد. همچنین به دلیل شفافیت و عبور نور از شیشه، نور کافی جهت تامین روشنایی داخل را نیز تامین می‌کند. سایبان‌های شیشه‌ای اسپایدر کمک می‌کند بدون از بین بردن زیبایی و بدون نیاز به سازه‌ های سنگین آهنی طرحی را انتخاب کنید. همچنین می‌توان بر اساس الزامات، پروژه شما طراحی و به صورت سفارشی تولید شود تا با شرایط موردنظر شما هماهنگی داشته باشد. در این سایبان‌ها می‌توان از شیشه‌های ساده و رنگی وشیشه‌‌های چند لایه لمینت سکوریت شده امنیتی استفاده نمود. این سایبان‌ها مزایای بی‌نظیری مانند وضوح دید، یکپارچگی ساختاری و پایداری مناسبی ارائه می‌دهد. افزودن سایبان شیشه‌ای، می تواند هم طراحی و معماری فضا را ارتقا دهد و هم جلوه ای منحصر به فرد ایجاد کند. به خصوص سایبان‌های شیشه‌ای فریم لس این جذابیت را به حداکثر می‌رسانند و به زیبایی نما بسیار کمک می‌کنند. این گزینه‌ها محبوب و با دوام بوده و طراحی مینیمالیستی آن ها باعث می‌شود که یک عضو مدرن و شیک برای ساختمان محسوب شوند.

این سایبان‌ها می‌توانند با گسترش سقف شیشه‌ای موجود ایجاد شوند و یا به عنوان یک المان شیشه‌ای جداگانه به سازه اضافه شوند. یک سایبان شیشه‌ای در یک ملک تجاری، یک نقطه کانونی چشمگیر ایجاد کرده و توجه همگان را به معماری سازه جلب می‌نماید، همچنبن نکته‌ای که لازم به ذکر است با استفاده از برخی انواع و طرح‌های شیشه، می‌توان حریم خصوصی قابل توجهی نسبت به طبقات بالاتر ساختمان ایجاد کرد.

مزایای استفاده از کابینت شیشه‌ای مدرن

کاربردهای سایبان شیشه‌ای

سایبان شیشه‌ای را می‌توان با انواع متفاوتی از اتصالات اسپایدری و نیز انواع شیشه‌‌های رنگی، اسپندرال و همچنین در انواع شیشه‌های سکوریت شده، شیشه‌های چندلایه لمینت سکوریت شده که جزو شیشه‌‌های امنیتی محسوب می‌شوند، تولید نمود. همچنین می‌‌توان از انواع طرح‌های گرافیکی موردنظر کارفرما به صورت سندبلاست شده و یا اسیدکاری برای ایجاد طرح‌های زیبا ماندگار جهت ساخت جلوه بصری موردنظر کارفرما به روی شیشه مورد استفاده قرار داد.

  • سایبان بالکن و تراس
  • سایبان حیاط خانه و ویلا
  • پایانه‌ های مسافربری
  • سایبان پارکینگ
  • سایبان مراکز تجاری دارای فضای باز
  • سایبان پنجره‌های ساختمان
  • سایبان فروشگاهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: