کد خبر: ۳۷۲۸۰۰
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
0
امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار داشته و بنا به اذعان فعالان، بازار به نوعی نیمه تعطیل است.
بازر لوازم خانگی نیمه تعطیل شد
در حال حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می‌گذرد و هر چند روز یک‌بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزارت صنعت و سازمان حمایت از برخورد با متخلفین مطالبی را عنوان می‌کنند، اما در عمل هنوز کسی حریف تولیدکنندگان متخلف لوازم خانگی نشده است.

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار داشته و بنا به اذعان فعالان بازار به نوعی نیمه تعطیل است. بلاتکلیفی بازار لوازم خانگی در حالی به وجود آمده که هنوز واحد‌های تولیدی که اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده بودند لیست جدید کاهش قیمت‌ها را به بازار اعلام نکردند.

برهمین اساس فروشندگان لوازم خانگی مطابق همان لیست‌هایی که شاهد افزایش قیمت بود کالا‌ها را به فروش می‌رسانند، اما با توجه به رکود بازار خود فروشندگان تخفیفاتی را برای مردم درنظر گرفتند تا شاید این موضوع عاملی شود مردم نسبت به خرید کالا ترغیب شوند، اما متاسفانه خبر‌های مختلف در کاهش قیمت لوازم خانگی عاملی شده تا مردم دست از خرید برداشته و منتظر ارزانی کالا‌ها باشند. اما در عمل تولیدکنندگان نسبت به این موضوع مقاومت می‌کنند.

امروز اکثر فروشندگان لوازم خانگی بلاتکلیف در مغازه‌های خود نشسته و منتظر مشتری هستند. اما خبری از خرید و فروش نیست.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی با اعلام اینکه مدام مسئولین از کاهش قیمت‌ها صحبت می‌کنند، اما هیچ واحد تولیدی لیست جدید خود را به ما اعلام نکرده است، گفت: از آقایان می‌خواهیم اگر کاهش قیمت‌ها برای واحد‌های تولیدی ضروری است آن‌ها را ملزم کنید تا لیست جدید را به بازار اعلام کنند.

وی اضافه کرد: تاکید مسئولین در کاهش قیمت‌ها این موضوع را برای ما دچار ابهام کرده است که اگر ارزانی است پس چرا گران می‌خریم. شاید کارخانجات به ما گران می‌فروشند چرا لیست جدید قیمت‌ها به بازار اعلام نمی‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: