کد خبر: ۳۷۲۸۴۵
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
0
شرکت دخانیات ایران در راستای محقق نمودن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانست با تولید ۶۵ میلیون و ۱۱۰ هزار نخ سیگارت در یک روز رکورد شکنی کند.
رکورد بی سابقه تولید شرکت دخانیات ایران پس از ۸ سال
شرکت دخانیات ایران در راستای محقق نمودن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانست با تولید ۶۵ میلیون و ۱۱۰ هزار نخ سیگارت در یک روز، بار دیگر خودباوری و تکیه بر توان داخلی را به منصه ظهور برساند.

محمد شیخان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره، با اشاره به این دستاورد، اذعان داشت: بالاترین تولید روزانه سیگارت به برکت اعیاد با سعادت شعبانیه و با اراده کارکنان زحمتکش در هفت مجتمع تولیدی کشور، شکسته شد و میزان تولید جدیدی به ثبت رسید.

وی افزود: بالاترین تولید روزانه سیگارت در شرکت دخانیات ایران در روز دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ و با تولید ۶۵ میلیون و یکصد و ده هزار نخ سیگارت به ارمغان آمد.

مدیرعامل شرکت دخانیات، ثبت رکورد تولید روزانه و آغاز صادرات محصولات تولیدی طی هفته‌های اخیر را یک گام استراتژیک و در راستای تحقق شعار سال برشمرد و گفت: ثبت این رکورد ارزشمند، پیام مهم دیگری برای صنعت کشور و بویژه صنعت دخانیات به همراه دارد که با رفع محدودیت‌ها و اصلاح ساختار‌ها و توجه ویژه به نیروی انسانی می‌توان افتخارات کم نظیری را در تاریخ ماندگار این صنعت قدیمی، به ثبت برسانیم.

شیخان خاطر نشان کرد: افزایش تولید در راستای افزایش سهم بازار تولیدات داخلی و جلوگیری از فروش محصولات قاچاق، یک راهبرد اساسی شرکت دخانیات ایران است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: