April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۸۷۸
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
0
در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و سپاهان که در رده‌های اول و سوم قرار دارند، به ترتیب شوت‌زن‌ترین و مالک‌ترین تیم‌های لیگ هستند.
مالک‌ترین و شوت‌زن‌ترین تیم لیگ برتر
بیست و یکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر از ایستگاه بیست و یکم عبور کرد و تیم استقلال در پایان این هفته با ۵۱ امتیاز در صدر و تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با ۴۵ و ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. در انتهای جدول هم همچنان دو تیم نفت مسجد سلیمان و پدیده با ۱۳ و ۹ امتیاز حضور دارند و نزدیک‌ترین تیم به این دو فجر سپاسی با ۱۵ امتیاز است.

آبی پوشان در حالی با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند که نه تنها به عنوان تنها تیم بدون شکست این مسابقات به کارشان ادامه می‌دهند، بلکه در تمام آیتم‌ها بهترین عملکرد را دارند. شاگردان مجیدی امروز بیشترین تعداد برد، کمترین تعداد باخت و بهترین خطوط حمله (به صورت مشترک) و دفاع را به خود اختصاص داده‌اند؛ تا از آن‌ها به عنوان بهترین تیم فصل بیست و یکم یاد شود.

شاگردان مجیدی در ۲۱ بازی انجام داده در لیگ برتر با ۱۵۵ ضربه به سمت دروازه حریف، شوت‌زن‌ترین تیم لیگ هستند که از این تعداد شوت ۶۰ ضربه آن‌ها در چارچوب بوده و حاصل این ضربات ۳۱ گل زده است.

پرسپولیس با ۱۴۶ ضربه به سمت دروازه حریفان و ۵۵ شوت در چارچوب دومین تیم شوت زن لیگ برتر است و سپاهان با ۱۳۲ ضربه به سمت چارچوب در جایگاه سوم قرار می‌گیرد و این در حالی است در تعداد شوت به سمت چارچوب این گل گهر است که ۴۱ شوت در چارچوب بعد از استقلال و پرسپولیس در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. فجر سپاسی با ۴۳ شوت ضعیف‌ترین عملکرد را از این نظر در بین تیم‌های لیگ برتری دارد و نفت مسجد سلیمان با ۵۷ شوت بالاتر از فجر سپاسی است.

سپاهان که با ۳۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و با کمی ارفاق می‌توان این تیم را هم جزو تیم‌هایی دانست که در کورس قهرمانی حضور دارند، با متوسط ۵۴ درصد مالکیت در هر بازی مالک‌ترین تیم در این ۲۱ بازی گذشته است. پس از سپاهان هم نساجی و پرسپولیس با ۵۳ و ۵۲ درصد دیگر تیم‌هایی هستند که در بحث مالکیت عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند.

استقلال صدرنشین این مسابقات با متوسط ۵۰/۲ درصد مالکیت پنجمین تیم برتر مسابقات از نظر مالکیت است و به جز سپاهان، نساجی و پرسپولیس، پیکان هم از این بابت بالاتر از استقلال حضور دارد. تراکتور تبریز با ۴۳/۵ درصد مالکیت کمترین میزان مالکیت را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: