کد خبر: ۳۷۲۹۰۳
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
اندروید ۱۳ چندین ویژگی از جمله قابلیت Hub Mode را به کاربران ارائه خواهد کرد.
قابلیت‌های جدید اندروید ۱۳ برای کاربران اعلام شد
در ماه آگوست آینده، اندروید ۱۳ به صورت رسمی راه اندازی می‌شود، البته اگر مشکلی برای نصب نرم‌افزار ناپایدار روی گوشی اندرویدی خود ندارید، می‌توانید با استفاده از نسخه بتا، آن را امتحان کنید.

اندروید ۱۳ به کاربران امکان کنترل بیشتری روی روشنایی چراغ قوه هایشان می‌دهد و پشتیبانی از بلوتوث LE Audio را اضافه می‌کند. مورد دوم به افرادی که از دستگاه مجهز به اندروید ۱۳ استفاده می‌کنند، این امکان را می‌دهد تا بدون مصرف زیاد باتری، از طریق هدفون یا سمعک به صدا گوش دهند.

همچنین انتظار می‌رود یک ابزار جدید انتخابگر عکس، راه خود را به اندروید ۱۳ باز کند و روشی ایمن و داخلی را برای کاربران برای انتخاب فایل‌های رسانه‌ای بدون نیاز به دسترسی یک برنامه به کل مجموعه رسانه‌های ذخیره شده، ارائه کند.

اگرچه سیستم عامل Android ۱۲ L برای دستگاه‌های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده، اما گفته می‌شود اندروید ۱۳ نیز با یک سری ویژگی ها، برای گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ و تبلت‌ها طراحی شده است.

مثلا حالت Hub در اندروید ۱۳ به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را در بین پروفایل‌ها به اشتراک بگذارند، چیزی که در حال حاضر مجاز نیست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: