April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۹۰۵
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
بر اساس آمار، گوگل کروم با کسب ۳۰۰ امتیاز در تست پاسخگویی مرورگر سرعت سنج اپل از سافاری پیشی گرفته است.
این مرورگر در تست سرعت سنج اپل اول شد
گوگل کروم به سریع‌ترین مرورگر وب در مک تبدیل شده و توانسته در تست‌های پاسخگویی مرورگر سرعت سنج اپل از سافاری پیشی بگیرد.

به گزارش appleinsider، شرکت گوگل با اعمال تغییرات و ارائه به روزرسانی‌هایی منجبر به بهبود کیفیت مرورگر Chrome در macOS شده است. به گفته توسعه دهندگان کرومیوم، گوگل کروم از نظر سرعت بهتر از سافاری اپل عمل می‌کند. به گفته این تیم کروم در مک امتیاز ۳۰۰ را در معیار پاسخگویی مرورگر Speedometer اپل به دست آورده است. بر اساس گزارش ها، این بالاترین امتیاز در بین مرورگر‌های شرکت کننده در این آزمون است. برای دستیابی به این امتیاز، تیم با فعال کردن تکنیک بهینه سازی ساخت ThinLTO، سرعت کد پایه را درون مرورگر بالا برده و منجر به بهبود سایر عملکرد‌ها شدند.

با فعال شدن ThinLTO، سرعت پرش کروم نسبت به نسخه‌های فعلی سافاری ۷ درصد بالاتر رفت. با اضافه شدن سایر بهینه‌سازی‌های گرافیکی برتری کروم در این زمینه به ۱۵ درصد می‌رسد. یکی دیگر از پیشرفت‌های این مرورگر کامپایلر جاوا اسکریپت V ۸ Sparkplug است. همچنین این آزمایش بر روی Speedometer ۲.۰ مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با M ۱ Max، ۳۲ هسته پردازشگر گرافیکی و ۶۴ گیگابایت حافظه اجرا شد.

به گفته مسئولان گوگل از زمان راه‌اندازی Chrome بر روی مک‌های مبتنی بر M ۱ در اواخر سال ۲۰۲۰، سرعت آن نسبت به ۱۷ ماه گذشته ۴۳ درصد بیشتر شده است. به گفته مکس کریستوف مدیر ارشد مهندسی کروم، بنچمارک‌ها یک از راه‌های تعیین سریع‌ترین مرورگر‌ها هستند. به‌روزرسانی آگوست نسخه بتا کروم شامل تغییراتی در پردازش گرافیکی بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: