کد خبر: ۳۷۳۰۱۱
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
0
رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ از امروز افت پیدا کرده و بازار به روند عادی خود بازگشته است.
کاهش قیمت تخم مرغ در بازار
حمید کاشانی، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن، در خصوص قیمت تخم‌مرغ در بازار، گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ درب مرغداری شانه‌ای ۳۸ الی ۴۰ هزار تومان است و قیمت مصوب تخم مرغ فله‌ای برای مصرف کننده ۴۳ هزار تومان و قیمت تخم مرغ بسته بندی شیرینگ ۵۱ هزار تومان است.

وی افزود: میزان جوجه ریزی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته دو برابر بوده که رقم بسیار بالایی است.

رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن بیان کرد: هفته گذشته بحث آزادسازی نرخ ارز باعث شد تا عده‌ای منفعت‌طلب بر بازار تخم مرغ ورود پیدا کرده و بازار را دچار تنش کنند.

کاشانی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت تخم مرغ از امروز افت پیدا کرده و بازار به روند عادی خود بازگشته است به طوری که اگر از ۱۰ روز آینده صادرات تخم‌مرغ نیز اتفاق بیافتد با مازاد تولید روبه‌رو هستیم.

وی درخصوص وضعیت تامین نهاده مرغداران، بیان کرد: متاسفانه تامین نهاده به صورت مطلوب انجام نمی‌شود و مرغداران به سختی نهاد را دریافت می‌کنند برابر این مرغداران در تامین نهاده وضعیت خوبی را ندارند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: