April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۰۵۷
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
0
انسان‌ها در طول زندگی خود به برقراری ارتباط با دیگران نیاز دارند و مهم‌ترین روش ارتباط با سایر انسان‌ها حرف زدن است.
انسان‌ها در طول روز چند کلمه حرف می‌زنند؟
انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و اگرچه ممکن است برخی افراد به تنهایی زندگی کنند، ولی ادامه حیات بدون برقراری ارتباط با سایر انسان‌ها تقریباً غیرممکن است. از طرفی صحبت کردن با افراد دیگر یکی از نیاز‌های ضروری انسان‌ها است و از بروز بسیاری از مشکلات روحی و روانی جلوگیری می‌کند.

هر انسان در طول شبانه‌روز مدت تقریباً زیادی را به صحبت کردن و ارتباط با دیگران می‌گذارند. طبق تحقیقات دانشمندان به طور متوسط هر فرد در ۲۴ ساعت ۴ هزارو ۸۰۰ کلمه حرف می‌زند. البته ارتباط با دیگران تنها مختص به ارتباط کلامی نیست و برخی از افراد با به‌کارگیری حواس و حرکات بدن با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. مهم‌ترین ابزار ارتباط کلامی زبان است.
 
البته برای خروج هر کلمه از دهان انسان دستگاه‌های مختلفی در بدن فعالیت می‌کنند که به عنوان مثال می‌توان به تار‌های صوتی اشاره کرد. زبان کلید ارتباط انسان‌ها با یکدیگر است و به همین دلیل افرادی که در اثر حوادث زبانشان قطع یا از زمان تولد در این عضو مشکل داشته‌اند قادر به صحبت کردن نیستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: