April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۱۵۲
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
0
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد گفت: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رانندگان و راکبان متخلف و هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال، توقیف می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز نیز توقیف خواهد بود.
توقیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های متخلف در چهارشنبه‌سوری تا آخر تعطیلات
سید هادی شریعت‌یار روز یکشنبه افزود: حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت و هر رفتار هنجارشکنانه مخالف قوانین راهنمایی و رانندگی در شب چهارشنبه آخر سال از طریق دوربین‌های نظارتی و پلیس شناسایی می‌شود و خودرو‌ها تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهند بود.

وی اضافه کرد: پلاک خودرو‌های متخلفی نیز که در شب چهارشنبه پایان سال تخلف داشته اند، اما از چشم پلیس دورمانده باشند از طریق دوربین‌های نظارتی ثبت و در اولین ترددها، توسط پلیس توقیف خواهد شد.

معاون دادستان مشهد گفت: از هرگونه شادی مشروع در چارچوب قانون حمایت می‌شود و شهروندان اگر همراهی لازم در عدم استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و رفتار‌های آسیب زا داشته باشند، سنت قدیمی چهارشنبه آخر سال در قالب نورافشانی، جشن‌های مجاز و مطابق عرف توسط شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

شریعت یار افزود: طی چند سال اخیر در مشهد خوشبختانه با روند کاهشی حوادث، خسارات و دستگیرشدگان مربوط به چهارشنبه آخر سال رو به رو هستیم و مردم، رسانه‌ها و مسوولان همکاری و همیاری خوبی در این زمینه دارند.

وی تاکید کرد: تا نهادینه شدن فرهنگ عدم استفاده از مواد محترقه به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان در چهارشنبه آخر سال در خانه‌هایشان بمانند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۱۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۹ در استان خراسان رضوی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: