کد خبر: ۳۷۳۱۶۸
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
0
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس از شروع عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه های استان فارس خبر داد.
آزادسازی ده‌ها هکتار از تصرفات بستر و حریم رودخانه‌ها
کارگروه آزادسازی تصرفات بستر و حریم رودخانه‌های شرکت آب منطقه‌ای فارس با کلیه اعضا بصورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داد.

سیاوش بدری مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس در این جلسه اظهار کرد: اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزاد سازی تصرفات بستر و حریم رودخانه‌ها از صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه آغاز می‌شود.

بدری افزود: در جلسه کارگروه آزادسازی رفع تصرفات، تیم سه نفره‌ای از کارشناسان مجرب شرکت با تخصص‌های فنی، حقوقی و مستند ساز انتخاب شدند که بلافاصله با صدور ابلاغ ماموریت خودشان را در سطح استان شروع می‌کنند.

وی اذعان کرد: این شرکت در راستای وظایف محوله ضمن هماهنگی با دادگستری محترم استان، دادستانی محترم استان و شهرستان‌ها با اخذ دستورات قضایی به آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها با اولویت دستگاه‌های اجرایی متخلف ادامه خواهد داد.

بدری خاطرنشان کرد: حریم و بستر رودخانه‌ها بر اساس قانون جز انفال بوده و متعلق به دولت جمهوری اسلامی می‌باشد بنابراین همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم شریف استان را در اجرای مطلوب این ماموریت خطیر خواستار شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای فارس از عملیات موفقیت آمیز آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان سپیدان خبر داد.

کریمی مزیدی معاونت حفاظت آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزاد سازی تصرفات بستر و حریم رودخانه‌ها از صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه آغاز و به لطف خداوند منان تا کنون نزدیک به ده هکتار از بستر و حریم رودخانه چله گاه رهاسازی شده است.

وی تصریح کرد: عملیات آزادسازی بصورت جهادی و پس از هماهنگی‌های لازم و صدور ابلاغ اکیپ ویژه توسط مدیرعامل شرکت متشکل از کارشناسان خبره سه نفره درمعیت نماینده دادستان و نیرو‌های انتظامی در حال انجام وظیفه هستند.

کریمی مزیدی در پایان یادآور شد: به کلیه دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی که بسترو حریم رودخانه‌های سراسر استان را غیر قانونی تصرف و ساخت و ساز کرده اند هشدار داد شخصا اقدام به رهاسازی متصرفات غیر مجاز نمایند در غیر اینصورت با اخذ دستور قضایی اقدام لازم انجام و متصرف به محاکم قضایی معرفی می‌گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: