کد خبر: ۳۷۳۲۳۶
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) فراخوانی را برای "اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی و محیط زیست" منتشر کرد.
فراخوان عمومی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، درمتن این فراخوان آمده است: سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) به عنوان دبیرخانه بازار بهینه‌سازی و محیط زیست، در نظر دارد با استفاده از ظرفیت بازار بهینه‌سازی و محیط زیست، نسبت به انجام پروژه‌ها و طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با کمک بخش خصوصی اقدام نماید؛ لذا از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در این امر دعوت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند بر اساس آیین‌نامه اجرایی ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست و نظام ثبت، اندازه‌گیری، راستی آزمایی و تایید صرفه‌جویی انرژی نسبت به ارائه پیشنهادات خود با رعایت شرایط مندرج در آیین‌نامه‌های مزبور اقدام کنند.

اولویت طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی شامل "بهینه‌سازی انرژی در روشنایی معابر"، "کاهش تلفات خطوط توزیع نیروی برق"، "بهینه‌سازی انرژی در بخش سرمایش"، "بهینه‌سازی انرژی در بخش آب و فاضلاب و کشاورزی"، "بهینه‌سازی انرژی در حوزه مصارف عمومی شامل مراکز آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، درمانی" و "بهینه‌سازی انرژی در بخش صنعت و ساختمان" بوده و طرح‌هایی که پیک سایی نمایند در اولویت بالاتر می‌باشند.

پیشنهادات باید حداکثر تا تاریخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۱ به صورت مکتوب به آدرس تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا و یا ایمیل این سازمان به آدرس Info@satba.gov.ir ارسال شوند.

همچنین دفتر حمایت‌های فنی بهره‌وری انرژی و استاندارد‌های سازمان با شماره تماس‌های ۸۸۰۸۴۶۸۶– ۰۲۱ و ۸۸۰۸۶۱۴۵– ۰۲۱ به منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به سوالات مرتبط تعیین شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: