کد خبر: ۳۷۳۳۱۳
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
0
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام ۲۶ باند سازمان یافته و دستگیری ۱۴۱ سارق در نهمین مرحله از طرح رعد پلیس ری خبر داد.

انهدام ۲۶ باند سازمان یافته در شهر ریسرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه نهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران به دستاوردهای این طرح اشاره و اظهار داشت: در این مرحله از اجرای طرح رعد با تلاش همکارانم ۲۶ باند سازمان یافته که اعمال مجرمانه با شیوه و شگرد خاصی را انجام می‌دادند شناسایی و منهدم شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان دستگیری ۱۴۱ سارق و کشف ۱۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه اعلام کرد: ۹ قبضه سلاح سرد و گرم از دستگیر شدگان کشف و ضبط شد؛ همچنین ۶۴ نفر از اتباع بیگانه نیز دستگیر و طرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵۵ هزار عدد انواع مواد محترقه اعم از بمب و نارنجک دستی و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: در این زمینه ۱۵ نفر دستگیر شدند.

 وی ضمن اولتیماتوم به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال گفت: طبق هماهنگی با مقامات قضایی دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

وی ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۲۶ میلیارد سریال ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم در سال جاری سرقت ۱۲ درصد کاهش، جرایم خشن ۵۸ درصد کاهش و دستگیری و کشفیات ۱۸ درصد افزایش داشته است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: