April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۳۵۰
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
0
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس شرایط این تیم پیش از داربی۹۸ خوب است.

پرسپولیس برنده داربی می‌شودعباس کارگر، درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی ۹۸ اظهار کرد: شرایط پرسپولیس پیش از داربی واقعا خوب است. اگر بازی‌های قبلی تیم را مد نظر داشته باشیم، باید بگوییم که تیم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و الان هم که در کورس قهرمانی است. نکته بسیار مهم پیش از داربی این است که تیم اتحاد کامل داشته باشد و بازیکنان هم سعی کنند در باز با تمرکز بالا وارد زمین شوند و بدون اشتباه ظاهر شوند. در این بازی تیمی که با تمرکز بازی کند، موفق است.

او در ادامه درباره عملکرد حامد لک هم گفت: حامد لک دروازه‌بان خوبی است و در بازی‌های بسیاری در تیم پرسپولیس درخشیده است. اگر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر بیاورید، حامد لک عملکرد بسیار خوبی داشت و با همین عملکرد کمک کرد که تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، بنابراین وقتی قرار است دروازه‌بانی را ارزیابی کنیم، نباید آن روزها را فراموش کنیم. اشتباه در بازی هم برای هر بازیکنی پیش می‌آید، مهم این است که بازیکن تلاش کند اشتباهات خود را به حداقل برساند. در پست دروازه بان هم اشتباه همیشه هست. به هر حال معتقدم با توجه به شرایطی که کادر فنی پرسپولیس برای این تیم در نظر گرفته است، هر بازیکنی در داربی به میدان برود، قطعا بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت.

کارگر همچنین به خاطره‌ای از داربی‌ها اشاره کرد و گفت: در یک داربی که در سال ۱۳۶۲ برگزار شد، ۱۲۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند که حتی کنار پیست زمین هم نشسته بودند. آن بازی همیشه در یاد من هست. یک بازی دیگر هم بود که معروف به داربی ایمون زاید است. اگر خاطرتان باشد در آن بازی استقلال دو بر صفر پیش بود اما در نهایت با گل‌های ایمون زاید پرسپولیس سه بر دو پیروز شد و بازی خاطره انگیزی برای ما شد.

او در پایان گفت: داربی همیشه حساس است و فارغ از امتیاز، برد و باختش برای مربیان بسیار مهم است. به خاطر همین مربیان با استرس بازی را آغاز می‌کنند و گاهی بازی تماشایی نمی‌شود. با این حال با توجه به اینکه این  داربی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند، پیش‌بینی می‌کنم بازی جذابی ببینیم و در نهایت هم با برد پرسپولیس همراه شود. درست است که پرسپولیس ۶ امتیاز از حریف خود عقب است اما اگر دقت کنید در داربی‌های قبلی هم تیمی که شرایط ضعیف‌تری نسبت به حریف داشته، در داربی موفق بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: