April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۴۸۶
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
0
دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.
آخرین وضعیت از تامین گوشت برای ماه رمضان
 

رضا مبصری، دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا مرغ به بازار در آستانه سال نو، گفت: در حال حاضر بازار مرغ در آرامش است و مشکل خاصی در تأمین وجود ندارد بنابراین مصرف کنندگان بدون هیچ دغدغه می‌توانند مرغ مورد نیاز را تأمین کنند.

وی افزود: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.

دبیر انجمن تولید کنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ بیان کرد: قیمت مرغ در میدان بهمن، قیمت‌های دولتی است به طوری که مرغ با قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان به میدان بهمن تحویل داده می‌شود و با قیمت ۲۹ هزار تومان به مغازه دار فروخته شده و در نهایت مصرف‌کننده مرغ را با قیمت ۲۹ الی ۳۱ هزار تومان خریداری می‌کند.

مبصری اظهار کرد: همچنین با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز وجود ندارد و حتی ممکن است شرایط بهتر شود.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: