April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۵۸۹
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
0
در پی بیانات رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای در آغاز سال نو، گروه صنعتی ایران‌خودرو در بیانیه‌ای تاکید کرد: برخود فرض می‌دانیم که در جهت تحقق منویات معظم‌له و در کنف حمایت دولت مردمی برنامه‌های خود را به نحوی با آن هماهنگ کرده تا به عنوان خادمان ملت، چرخی را در چرخه تعالی و پیشرفت کشور بگردانیم و تولید ملی را با همکاری دانش‌بنیان‌ها و حفظ و افزایش اشتغال در کشور ادامه دهیم.
تولید ملی را با همکاری دانش‌بنیان‌ها و حفظ و افزایش اشتغال ادامه خواهیم داد
متن بیانیه گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:
بسمه تعالی
یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ، یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ، یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ، حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ
خرسندیم که در آستانه فصل بهار و سال نو و بستن کارنامه عملکردی سالی که گذشت، آنچه را که در شمار تکالیف و مسوولیت ما طی سال جدید است با هدف پای‌بندی به تعهدی که در عرصه خدمت در صنعت کشور داریم، بازگو کنیم تا در قاموس فرهنگ دینی خود بتوانیم، توفیق عمل را در نخستین لحظات این سال از بارگاه ایزد منان مسالت نماییم.
فعالیت در صنعت خودروی کشور در هر سطحی به واسطه توجه عمومی به آن، واجد حساسیت ویژه‌ای است و همین امر ما را موظف می‌سازد تا نسبت به رویکرد‌های اتخاذی در سطوح کلان مدیریت کشور همراهی همدلانه داشته باشیم و این توجه بی‌شک مسوولیت ما را بیش از پیش می‌کند.
وقتی رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای در نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۱ اعلام می‌فرمایند: امسال سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» است و تولید ملی را راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی برای کشور عنوان کرده و کلید حل مسایل اقتصادی کشور را رواج و رونق تولید ملی دانسته‌اند، برخود فرض می‌دانیم که در جهت تحقق منویات معظم‌له و در کنف حمایت دولت مردمی برنامه‌های خود را به نحوی با آن هماهنگ کرده تا به عنوان خادمان ملت، چرخی را در چرخه تعالی و پیشرفت کشور بگردانیم و تولید ملی را با همکاری دانش‌بنیان‌ها و حفظ و افزایش اشتغال در کشور ادامه دهیم.
صنعت خودرو، همواره دارای جایگاهی خاص بوده و نقش راهبردی آن در اقتصاد بر همگان مکشوف است. این صنعت همواره مورد توجه و عنایت مقامات عالی نظام، مسوولان عالی رتبه و مردم به عنوان صاحبان اصلی آن بوده است، لذاست که مسوولیت خدمت در چنین جایگاهی، اقتضای آن دارد تا با دیدی باز و توسعه‌گرا، بهره‌مندی از دانش، هوش و ظرفیت سرشار داخلی، ایجاد تحولی اساسی در این صنعت در سرلوحه اقدامات و برنامه‌های ما قرار گیرد تا بتوانیم ضمن ارایه محصولات باکیفیت و روزآمد شده، زمینه‌های ورود به عرصه رقابت بین‌المللی این صنعت را مهیا کنیم.
با فرا رسیدن سال نو، در آستانه فصلی دیگر از فعالیت‌هایمان قرار گرفته‌ایم، فصلی که اقتضائات و باید‌های جدیدی را برایمان ترسیم کرده است. برنامه‌ای که در راستای تحقق اهداف عالیه دولت مردمی در حوزه خدمت به مردم به‌ویژه در عرصه توسعه تولید و ارتقای کیفیت است. تلاش تمامی کارکنان این گروه صنعتی بر آن است تا بتواند در چارچوب برنامه‌های تنظیمی هم راستا با اسناد بالادستی و تکالیفی که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان در کشور از آن انتظار می‌رود، به بهترین شکل انجام وظیفه کند و یقینا در پرتو همدلی و همکاری صمیمانه می‌توان در دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده، توفیق یافت.
ارزیابی دستاورد‌های گروه صنعتی ایران خودرو در سالی که گذشت حاکی از نقاط روشن بسیاری است، اما سال ۱۴۰۱ با اتخاذ رویکردی جدید، قطعا متفاوت از گذشته خواهد بود و ما می‌توانیم نتایج مفیدی را در راستای تقویت صنعت ملی به دست آوریم و این با اتکا بر استعداد و تخصص نیروی انسانی در اختیار و ارج‌نهادن به آن امکان‌پذیر است.
در سال پرتلاطم و پرنوسان گذشته، توانستیم دستاورد‌های جدیدمان را به بازار ارایه کنیم، اما اینجا نقطه توقف نیست، انتظار مردم از ما بیش از اینهاست و ما اهتمام خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم در جهت کسب ارتقای رضایتمندی آنان از تولید داخلی توفیق یابیم. تولید خودرو‌های جدید در کلاس جهانی هدف ماست و باید راه رسیدن به قله‌های بلندتر را با فتح قله بلندتر هموار کنیم.
گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه ارتقای کیفیت محصولات و برای رسیدن به سطح استاندارد خودروسازان جهانی با بهره‌مندی از دانش و فناوری داخلی، برنامه‌هایی را تدوین کرده که بر اساس این برنامه، تمرکز بر اقدامات در جهت بهبود کیفیت و خدمات صورت خواهد گرفت و در گام نخست نوساناتی که در مساله کیفیت گاهی مشتریانمان را می‌آزارد، کنترل خواهد شد.
این گروه صنعتی امیدوار است، در سال جدید با تکیه بر اندیشه و روحیه‌ای جهادی و همچنین برنامه‌ریزی دقیق و علمی که محصول جهد عالمانه مدیران این گروه است، با نگاه به نقشه راهی که رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای برای کشور ترسیم می‌کنند، از آزمونی دیگر سربلند و پیروز بیرون آید. نکته مهم این است که ایران خودرو خود را خدمتگزار ملت شریف و نجیب ایران اسلامی و عضوی از ملت می‌داند و بر عهد خدمت نیکوتر با ملت استوار و پایبند است و بی‌تردید در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، مسیر روشنی را در سال جدید خواهد پیمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: