April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۵۹۹
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
0

سمساری غرب تهران

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.  در ادامه این مقاله از سمساری در تهران به معرفی سمساری در مناطق تهران می پردازیم:

اطلاعات سمساری در تجریش

سمساری در محدوده تجریش خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده می باشد. شما می توانید وسایل دست دوم خانه خود را با منصفانه ترین قیمت و در سریعترین زمان به فروش برسانید. با سمساری صابری در تماس باشید.

شماره تماس سمسارچی: 09122725127

اطلاعات سمساری در خیابان لاله زار تهران

آیا با خود فکر کرده اید که چه نوع کالاهایی را می توانید از یک سمساری در لاله زار پیدا کنید و یا بخرید؟ اگر به شما بگویم می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در یک سمساری در لاله زار  پیدا کنید اغراق نکرده‌ام. توجه داشته باشید که پس از آشنایی با سمساری می توانید این گونه از لوازم منزل را به آسانی تهیه کنید:

  • میز
  • مبل
  • فرش
  • گاز
  • موکت
  • یخچال
  • لوازم دکوری
  • تابلوهای نفیس
  • لوازم آشپزخانه
  • ماشین لباسشویی
  • لیوان‌ها و فنجان‌های آنتیک
  • و هر چیز دیگری به که ذهنتان بیاید

درآمد شغل سمساری چقدر است؟

به مجموع پولی که به واسطه یک کسب‌و‌کار بدست می آید درآمد گفته می شود . فرمول چرتکه ، درآمد این شغل رو از ۲ وجه بررسی می کند.

سمساری نیاوران

درآمد مستقیم امانت فروشی

شیوه درآمدزایی این شغل بر پایه فروش کالا می باشد و درامد مستقیم آن همان درآمدی است که بر اساس فعالیت اصلی این شغل بدست می آید ضریب ۷ از ۱۰ را به خودش اختصاص میدهد که این میزان درآمد این کسب‌و‌کار را جزو مشاغل درآمد بالا قرار می دهد.

درآمد غیر مستقیم

درآمد برخی از کسب و کار ها مثل امانت فروشی نه تنها از طریق فعالیت اصلی خود یعنی خرید و فروش لوازم کارکرده بدست می آید بلکه از طریق فعالیت های جانبی مثل اجاره قسمتی از کسب و کار، تبلیغات ، نوسانات قیمتی و غیره حاصل می شود.

آدرس سمساری در نیاوران

سمساری سمسارچی در نیاوران به عنوان خریدار لوازمی همچون فرش دستبافت و ماشینی، خریدار لوازم آشپزخانه همانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، چینی آلات و ظروف و سایر لوازم آشپزخانه، خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، خریدار مبلمان و سرویس خواب، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه و سایر لوازم، اداری و شرکتی نیز مشغول به فعالیت است. این سمساری فقط در نیاوران نیست و در مناطق دیگر تهران هم نیز شعبه دارد و آماده برای خدمت رسانی و خرید لوازم نو و کارکرده شما دوستان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در نیاوران در تماس باشید.

جهت ارتباط با سمساری در نیاوران به آدرس اینترنتی https://www.semsarchi.com/article?id=126 مراجعه کنید.

بهترین سمساری در مناطق تهران

قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم. صاحب فروشگاه سمساری سمسارچی در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. به نقل از آقای جعفری شغل سمسارچی، شغلی است که از پدر برای ایشان باقی مانده است.

پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال 1342 با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کردند و بعد از گذشت 5 سال توانستند مغازه ای را برای شروع شغل سمساری در مناطق تهران و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کنند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است. جهت ارتباط با سمساری در تهران به آدرس semsarchi.com مراجعه فرمایید.

آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و لوازم خودشان به مغازه پدر می آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.

علاقه ای که نسبت به شغل سمساری در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.

در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شدند. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشتند در همان ابتدا تصمیم گرفتند برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کنند.

سمساری در محدوده تهران

در اوایل کار آگهی خرید لوازم منزل برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری های جدید و بیش تری را برای فروشگاه سمسارچی به ارمغان آورد.

مشتری های جدید و بیش تر باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیش تر در آقای جعفری شد، بسیاری از مشتری های آقای جعفری بعد از گذشت سال ها هنوز هم برای خرید یا فروش لوازم خود به ایشان مراجعه می کنند و این یعنی ایشان در سال های زیادی که در این حرفه فعالیت داشته است، توانسته اعتماد مردم را جلب کند و با تعیین قیمت های مناسب برای خرید و فروش وسایل آنها، جواب اعتماد چند ساله آنها را به بهترین وجه بدهد.

سمسارچی بهترین خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران – سمساری در تهران – خریدار انواع یخچال و کولر گازی کارکرده در تهران

منبع: سمساری سیار تهران https://semsarietehran.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: