April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۶۷۷
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
0
ائتلاف ناتو درخواست رئیس‌جمهور اوکراین برای ارسال تانک و جنگنده به این کشور را نادیده گرفت.
ناتو درخواست زلنسکی برای دریافت تانک و جنگنده را نادیده گرفت
سران ناتو در اجلاس روز پنجشنبه خود در بروکسل درخواست رئیس‌جمهور اوکراین برای ارسال تانک و جنگنده به این کشور را نادیده گرفتند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در سخنرانی خود مقابل اجلاس اضطراری سران ناتو مدعی شد که این ائتلاف با ارسال تجهیزات نظامی بیشتر برای اوکراین می‌تواند از «مرگ غیرنظامیان» جلوگیری کند.

او گفت: «اوکراین از شما هواپیما خواست تا شاید شاهد مرگ این همه آدم نباشیم. شما هزاران جنگنده دارید، اما هنوز به ما چیزی داده نشده است. شما دست‌کم ۲۰ هزار تانک دارید. اوکراین خواست که یک درصد از آن‌ها را به ما بدهید یا به ما بفروشید. اما هیچ پاسخ روشنی به ما داده نشد.»

پایگاه آمریکایی «دیفنس‌وان» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که اشاره‌ای به نام او نشده نوشته زلنسکی درخواست خود برای برقراری منطقه پرواز ممنوع یا عضویت در ناتو را تکرار نکرده است.

ینس استولتنبرگ، دبیر کل ائتلاف ناتو در یک نشست خبری روز پنجشنبه گفت سران ناتو تصمیم گرفتند در توانمندی‌های دفاعی و بازدارندگی اینائتلاف تجدید نظر کرده و آن‌ها را با واقعیت‌های امنیتی جدید منطبق کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: