به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان، در قالب تیمهای نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپهای دریایی، کشتیهای تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی میکنند.
همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری، پارک دلفین، مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات میپردازند. بر اساس این گزارش یکی از تیمهای نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به مشکلات رسیدگی میکند. لازم به ذکر است گردشگران و ساکنان کیش میتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.