کد خبر: ۳۷۳۶۷۹
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
0
تیم های مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشدید نظارت بر چگونگی ارائه خدمات در سطح جزیره به صورت حضوری به شکایات گردشگران رسیدگی می کنند.
رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان، در قالب تیم‌های نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپ‌های دریایی، کشتی‌های تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی می‌کنند.

همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری، پارک دلفین، مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات می‌پردازند. بر اساس این گزارش یکی از تیم‌های نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به مشکلات رسیدگی می‌کند. لازم به ذکر است گردشگران و ساکنان کیش می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: